Merhabalar arkadaşlar,
Yaklaşık 1 yıldır Adobe Creative Cloud'u Kendi mailim üzerinden aylık ödemeli şekilde kullanıyordum. Ta ki üyelik ücretinin aylık 700 TL'ye çıkmasına kadar.
Üyeliğimi daha uygun bir ücretle devam ettirebileceğim bir yöntem vs var mıdır? Crack'e dönmek hiç istemiyorum.
En Uygun Yıllık Adobe CC Nasıl Alınır?
5
●148
- 04-08-2024, 16:46:54Hocam konunuzu görmüştüm aslında 48 haftalık olan paket devam etmiyor mu, bir de mail olarak mı teslim ediyorsunuz size vereceğim adrese mi tanımlıyorsunuz?ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2024, 16:48:01İleriyi göremediğimizden ötürü uzun süreli satamıyoruz.gendue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maile değil, direkt hesap olarak veriyorum aktif oluyor. En kolay şekli budur hocam. Aylık 130 TL'ye sorunsuz kullanabilirsiniz. - 04-08-2024, 16:51:17Teşekkür ederim hocam farklı bir yol bulamazsam sizinle iletişime geçebilirim.ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2024, 17:42:43Aylık 120 tlden verebilirim uygun olursa
