Merhabalar arkadaşlar,
Yaklaşık 1 yıldır Adobe Creative Cloud'u Kendi mailim üzerinden aylık ödemeli şekilde kullanıyordum. Ta ki üyelik ücretinin aylık 700 TL'ye çıkmasına kadar.
Üyeliğimi daha uygun bir ücretle devam ettirebileceğim bir yöntem vs var mıdır? Crack'e dönmek hiç istemiyorum.