• 27-03-2025, 21:42:06
    #19
    Hocam merhabalar,

    Reklamı ilk verdiğiniz günden itibaren mi harcadığınız reklam parasının üstüne çıktı gelirler yoksa bir süre reklamdan gelen yeni kullanıcılarla beraber artan gösterimden sonra mı?

    Yani mesela afaki rakam veriyorum.

    İlk gün günlük 1000 tl harcamanıza 100 tl kazandınız. 20 gün sonra ise 1000 tl harcamanıza 2000 tl kazanmaya başladınız.
  • 27-03-2025, 22:06:07
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Quag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhabalar,

    Reklamı ilk verdiğiniz günden itibaren mi harcadığınız reklam parasının üstüne çıktı gelirler yoksa bir süre reklamdan gelen yeni kullanıcılarla beraber artan gösterimden sonra mı?

    Yani mesela afaki rakam veriyorum.

    İlk gün günlük 1000 tl harcamanıza 100 tl kazandınız. 20 gün sonra ise 1000 tl harcamanıza 2000 tl kazanmaya başladınız.
    Hayır, ilk reklam çıkıldığında hemen kâr edilmez zaten, Google ads makine öğrenimi, AB testi derken kafa kafaya ya da biraz zararına reklam verdim. Birde şöyle bişey var, bu işte reklamı bir süre kesince makine öğrenimi baştan başlıyor ve sistem oturana kadar az kâr ediliyor. Burada önemli olan reklam verilen ülke ve uygulamanın arbitraja uygun olması, kullanıcı uygulamayı açtığında 2 reklam gördüğünde ve hiçbir reklama tıklamadan çıktığında zarar ettiniz demektir bunu iyi kurgulamak gerekiyor, kullanıcı ne kadar reklam görecek, nerede reklama tıklayacak, hepsini iyi hesaplamak gerekiyor.
  • 27-03-2025, 22:08:51
    #21
    DroidPeak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır, ilk reklam çıkıldığında hemen kâr edilmez zaten, Google ads makine öğrenimi, AB testi derken kafa kafaya ya da biraz zararına reklam verdim. Birde şöyle bişey var, bu işte reklamı bir süre kesince makine öğrenimi baştan başlıyor ve sistem oturana kadar az kâr ediliyor. Burada önemli olan reklam verilen ülke ve uygulamanın arbitraja uygun olması, kullanıcı uygulamayı açtığında 2 reklam gördüğünde ve hiçbir reklama tıklamadan çıktığında zarar ettiniz demektir bunu iyi kurulamak gerekiyor, kullanıcı ne kadar reklam görecek, nerede reklama tıklayacak, hepsini iyi hesaplamak gerekiyor.
    Evet haklısınız.Bende test ediyorum bu süreci yavaştan kafa kafaya gelmek üzereydi tier1 üzerine yayınladığım bir uygulamamda fakat bütçede sıkıntı yaşayınca 7 günlük bir ara vermek zorunda kaldım.Yarın tekrardan devam edeceğim.
  • 27-03-2025, 22:12:13
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Quag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet haklısınız.Bende test ediyorum bu süreci yavaştan kafa kafaya gelmek üzereydi tier1 üzerine yayınladığım bir uygulamamda fakat bütçede sıkıntı yaşayınca 7 günlük bir ara vermek zorunda kaldım.Yarın tekrardan devam edeceğim.
    Yok sayacağın bir bakiye ile reklama girmen lazım, tecrübe kazanırsın ama uygulama tarafını dediğim gibi iyi ayarlamak gerekiyor, yoksa bütün para boşa gider.
  • 28-03-2025, 01:19:02
    #23
    Mesajım bulunsun hocam p
  • 28-03-2025, 05:21:12
    #24
    Üyeliği durduruldu
    ultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajım bulunsun hocam p
    Olur
  • 04-04-2025, 19:46:30
    #25
    DroidPeak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir süredir admob'da uygulamalarım için arbitraj denemeleri yapıyorum, sonunda istediğim sonuca ulaştım diye düşünüyorum, bu sevincimi sizlerle de paylaşmak istedim

    Şubat Ayı Admob: 5480€


    https://www.youtube.com/shorts/ZOXjoWiWWm0

    Play Console Abonelik: 1,141€



    Toplam kazanç; 6,621€


    Reklam harcaması (google ads); 2,059€


    KÂR; 4,562€


    ---------------


    Mart ayı şuan; 4810€ (admob)
    790€ 'da play console abonelik satışı geliri var.

    ---------------------
    Hocam başarılar satın alırsak resimdeki adam gibi olur muyuz 😁
  • 04-04-2025, 19:53:57
    #26
    Üyeliği durduruldu
    ForReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam başarılar satın alırsak resimdeki adam gibi olur muyuz 😁
    İnşallah diyelim Petrol kralı yapıcam seni
  • 04-04-2025, 20:10:59
    #27
    DroidPeak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah diyelim Petrol kralı yapıcam seni
    😁 İnşallah bir gün olalım da ben yakın zamanda geçersiz trafik sorunlarından dertliyim 300 k civarı para döktük elde var şuanda sıfır. Kaç yazılımcı baktı çözüm uretemedik