Evet haklısınız.Bende test ediyorum bu süreci yavaştan kafa kafaya gelmek üzereydi tier1 üzerine yayınladığım bir uygulamamda fakat bütçede sıkıntı yaşayınca 7 günlük bir ara vermek zorunda kaldım.Yarın tekrardan devam edeceğim.
Yok sayacağın bir bakiye ile reklama girmen lazım, tecrübe kazanırsın ama uygulama tarafını dediğim gibi iyi ayarlamak gerekiyor, yoksa bütün para boşa gider.