• 21-07-2024, 13:57:08
    #1
    IOS ve android uygulamalarımızın geliri yaklaşık 2 kat azaldı
    TO oranları maalesef adsense gibi değil, adsenseye göre aşırı düşük
    Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar TO bu oranda olması ideal mi tecrübelerinize ihtiyacımız var, düşük ise yükseltmek için farklı reklam kombinasyonları deneme yapalım
  • 21-07-2024, 14:09:18
    #2
    Adsense de max bukadar görebiliyorum ben 😔
  • 27-07-2024, 00:08:07
    #3
    Öncelikle merhaba.
    Reklam kodlarını kontrol etmeniz gerekiyor hocam eşleşme ve gösterim oranınız çok düşük. Bu gösterim oranına göre ortalama to %10 civarı yapıyor zaten.