IOS ve android uygulamalarımızın geliri yaklaşık 2 kat azaldı
TO oranları maalesef adsense gibi değil, adsenseye göre aşırı düşük
Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar TO bu oranda olması ideal mi tecrübelerinize ihtiyacımız var, düşük ise yükseltmek için farklı reklam kombinasyonları deneme yapalım