• 20-01-2024, 22:31:09
    #19
    BayErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam senin admob hesap BAN geliyor gibi Biraz daha uğraşırsan kesin ömür boyu ban gelir gibi ve Google banı'da sağlamdır, Google banı nasıl mı yapıyor?
    1-Pc BAN!
    2-Tablet varsa BAN!
    3-Cep telefonu BAN!
    4-Modem BAN!
    4-İnternet ip BAN!
    5-İnternet hizmetine bağlı olan ve sokakta bulunan santral hattın BAN!

    Not: Ömür boyu admob ve adsense hesabı açamazsın! diyelim ki açtın kısa süre BAN! ondan sonra gitti hesap ücreti'de

    Neyse ki şanslısın hocam, yukarıda saydığım maddeleri 30$ satın alabilirsin
    Mahalle ban , ilçe ban yok mu
  • 20-01-2024, 22:39:32
    #20
    AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen daha benim ne demek istediÄŸimi bile anlayamamışsınki. Yazıksenden hizmet almaya çalışanlara 😀 hayattaki tek (şüpheliyim ama) ÅŸansa bala bulduÄŸun tek ÅŸey admob kısıt sebebiyken(ki zaten bunuda belirtir ve gereÄŸini yaparsan düzelir) çok fazla fikrinin olması ne garip dimi?

    Sen rahat ol ben bişey yazarsam bi foruma yapamadığım içindir ve onu zten yardım istesemde kimse yapamamıştır. Ama uğraşan herkese yinede her daim teşekkür ederim.

    Sen insanları admob kısıtıyla oyalamaya devam et. Tarih senin gibilerin gereksiz teferruatlarıyla dolu. Senden daha önceleride vardı. Sendensonrada olacak merak etme 😀
    350+ admob hesaba destek verdim ve hala yurtiçi ve yurtdışın'dan talep geliyor yurtdışı talepler hakkında mail görseli ekliyorum, ayrıca Google şansa bala bişey bulunmaz Google yakın takip etmen ve google en güncel reklam politikalarını takip etmen ve uygulaman lazım bende bunu 3+ yıldır yapıyorum, sende bu üslup varken kimse sana zaten yardım etmez! Ayrıca ben kimseyi oyalamam her zaman gerçekleri konuşurum ve doğruları söylerim tabi siz bu konulara uzaksınız çünkü? Kişi kendinden bilirmiş işi
  • 20-01-2024, 22:42:13
    #21
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ömür boyu ban diye birşey yok hocam ip ban yok İnternet ban yok çok fazla hayal ürünü olmuş bu mesaj

    Adsense/admob/adx bu 3 platformda aynıdır tam 11 yıldır bu 3 platformuda kullanırım yaklaşık olarak 50+ hesap banlattım bunların bazıları bilinçli olarak denemeler için kendim banlattım ama öyle santral ban vs böyle şeyler hayal ürünü adsense/admob hesabına girdiğiniz pcde ban yediğinizde o pcde aynı yada benzer tarayıcı kullandığınızda yakalayıp banlayabilir, bunlarında çözümü basit şeyler açarsınız sanal makina kullanırsınız hesaplarınızı 10+ adsense/admob hesabı sanal makinadan kullanıyorum.
    Hocam şu forum'dan en son senden beklerdim böyle bi talihsiz cevap? Sen yapma bari Google'ın neleri banladığını çok iyi biliyorsun, hadi doğruları konuşalım.
  • 20-01-2024, 22:51:05
    #22
    BayErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şu forum'dan en son senden beklerdim böyle bi talihsiz cevap? Sen yapma bari Google'ın neleri banladığını çok iyi biliyorsun, hadi doğruları konuşalım.
    Admob kısıt konularında yaptığın işlerin çoğunu beğenirim hatta app geçtiğimde bu durumla karşılaştığımda kapını çalacağım Evet hesabı banladığında birden fazla olursa o hesaba girilen pc yada ekran kartı vs gibi birşeyide filtreye alabiliyor bu durumu yaşadım ama senin tahminlerin biraz hayal üstü öyle bir denetim inan söz konusu değil.
  • 20-01-2024, 23:49:07
    #23
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admob kısıt konularında yaptığın işlerin çoğunu beğenirim hatta app geçtiğimde bu durumla karşılaştığımda kapını çalacağım Evet hesabı banladığında birden fazla olursa o hesaba girilen pc yada ekran kartı vs gibi birşeyide filtreye alabiliyor bu durumu yaşadım ama senin tahminlerin biraz hayal üstü öyle bir denetim inan söz konusu değil.
    Hocam sen iste sana 7/24 destek olmaya hazırım ben pm'den veya mail atman yeterli
    Hocam söylediklerim hala arkasındayım hatta denemesi bedava şöyle ki; Bulunduğun sokakta 3-4 arkadaşınızı size ait olan apps veya games indirmelerini talep et ve biraz reklam izlesinler, biraz reklamlara tıklasınlar yani biraz takılsınlar sonucu burada paylaşın olur mu?
  • 20-01-2024, 23:50:31
    #24
    SitePro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O arkadaş biraz fazla derinlere dalmış Yani belki düşünce ürünlerini de katmış.
    Evet hocam şu an derinlerdeyim, beni kurtarır mısın?
  • 21-01-2024, 00:10:30
    #25
    BayErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen iste sana 7/24 destek olmaya hazırım ben pm'den veya mail atman yeterli
    Hocam söylediklerim hala arkasındayım hatta denemesi bedava şöyle ki; Bulunduğun sokakta 3-4 arkadaşınızı size ait olan apps veya games indirmelerini talep et ve biraz reklam izlesinler, biraz reklamlara tıklasınlar yani biraz takılsınlar sonucu burada paylaşın olur mu?
    senin bahsettiğinz ip bloklarında tıklama olaylarında aynı ip blokları takılır ama bu illegal bir durum olur ise legal olursa aynı ipde olsa problem olmaz, hesap düzeyinde işlemlerde bunlara bakmaz güzel kardeşim benim.
  • 22-01-2024, 11:25:21
    #26
    BayErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam senin admob hesap BAN geliyor gibi Biraz daha uğraşırsan kesin ömür boyu ban gelir gibi ve Google banı'da sağlamdır, Google banı nasıl mı yapıyor?
    1-Pc BAN!
    2-Tablet varsa BAN!
    3-Cep telefonu BAN!
    4-Modem BAN!
    4-İnternet ip BAN!
    5-İnternet hizmetine bağlı olan ve sokakta bulunan santral hattın BAN!

    Not: Ömür boyu admob ve adsense hesabı açamazsın! diyelim ki açtın kısa süre BAN! ondan sonra gitti hesap ücreti'de

    Neyse ki şanslısın hocam, yukarıda saydığım maddeleri 30$ satın alabilirsin

    Hocam hayırdır rakip gelmesinden mi korkuyorsun Milleti sürekli hesabınıza kısıt gelecek diye korkutmaya çalışıyorsun hizmet satmak için. aynısını bir buçuk ay once bana da yazdın açtıgım bir konunun altında, kısıt mısıt gelmedi gelmesi için de bir sebep yoktu zaten. Tamam kısıt kaldırma konusunda belki tecrübelisindir yaptıgın seyler de işe yarıyordur, bundan da para kazanmak istemen çok normal. Bir hizmet veriyorsun sonuçta bunlar hepsi okey ama forumda sürekli belki bi iki iş düşer diye milleti korkutmaya çalışmanın bir alemi yok.

  • 22-01-2024, 12:17:40
    #27
    bilekmecik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hayırdır rakip gelmesinden mi korkuyorsun Milleti sürekli hesabınıza kısıt gelecek diye korkutmaya çalışıyorsun hizmet satmak için. aynısını bir buçuk ay once bana da yazdın açtıgım bir konunun altında, kısıt mısıt gelmedi gelmesi için de bir sebep yoktu zaten. Tamam kısıt kaldırma konusunda belki tecrübelisindir yaptıgın seyler de işe yarıyordur, bundan da para kazanmak istemen çok normal. Bir hizmet veriyorsun sonuçta bunlar hepsi okey ama forumda sürekli belki bi iki iş düşer diye milleti korkutmaya çalışmanın bir alemi yok.

    Yav bu arkadaşın yapacağı iÅŸ bu kadar olur iÅŸte 😀 bakın bilgi(teknik/pratik) beceri(teknik/pratik) çoÄŸu anlamda sıfır. Yani mailde yazan ÅŸeyin dışında biÅŸey yapmaz. Zaten emin olun ondada çoÄŸunda iÅŸe yaramaz 😀 bu arkadaÅŸ ÅŸey gibi hani 2000li yıllarda ergenler olurdu nickleri HaCKeR olup nuke bile atamayan 😀 biyerde söylerkende ben HaCeRiM olm bittin sen diye K yi söyleyemeyen yeteneksizlerden.
    Vallahi billahi tam o tiplerden. Buna para kaptıranlarada yazık günah. Maile baksalar zaten kendileride çözecek.