bilekmecik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hayırdır rakip gelmesinden mi korkuyorsun Milleti sürekli hesabınıza kısıt gelecek diye korkutmaya çalışıyorsun hizmet satmak için. aynısını bir buçuk ay once bana da yazdın açtıgım bir konunun altında, kısıt mısıt gelmedi gelmesi için de bir sebep yoktu zaten. Tamam kısıt kaldırma konusunda belki tecrübelisindir yaptıgın seyler de işe yarıyordur, bundan da para kazanmak istemen çok normal. Bir hizmet veriyorsun sonuçta bunlar hepsi okey ama forumda sürekli belki bi iki iş düşer diye milleti korkutmaya çalışmanın bir alemi yok.

Yav bu arkadaşın yapacağı iş bu kadar olur işte 😀 bakın bilgi(teknik/pratik) beceri(teknik/pratik) çoğu anlamda sıfır. Yani mailde yazan şeyin dışında bişey yapmaz. Zaten emin olun ondada çoğunda işe yaramaz 😀 bu arkadaş şey gibi hani 2000li yıllarda ergenler olurdu nickleri HaCKeR olup nuke bile atamayan 😀 biyerde söylerkende ben HaCeRiM olm bittin sen diye K yi söyleyemeyen yeteneksizlerden.
Vallahi billahi tam o tiplerden. Buna para kaptıranlarada yazık günah. Maile baksalar zaten kendileride çözecek.