• 22-05-2023, 23:13:51
    #1
    Merhaba uygulamamda admob rewarded ads bulunuyor da istatistikleri şu şekilde kazanç az mı sizce gösterim başına yorumlara bekliyorum

  • 22-05-2023, 23:17:11
    #2
    gayet iyi kullanicilariniz usa ve Avrupa sanirim
  • 22-05-2023, 23:53:46
    #3
    srhttkz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet iyi kullanicilariniz usa ve Avrupa sanirim
    hocam 1200 küsür video istek için 37 TL çok az değil mi reklam kazancı böyle mi oluyor genel olarak hiç kullanmadım da ondan soruyorum uygulama içi satın alma daha iyi kazanç o zaman baktığımız zaman
  • 23-05-2023, 15:12:36
    #4
    miktarı belirleyen gosterim oranidir 516 gosterim için iyi bir rakam reklam yayınlama olarak değerleriniz iyi uygulama içi satin alma hiç denemedim o konuda tabiki daha iyidir
  • 24-05-2023, 17:21:07
    #5
    İsteğe göre değil gösterime göre kıyaslayın gelirinizi. Gösterim oranınız düşük ise kullanıcılarınız reklamları açmıyor demektir. Bir şekilde daha fazla reklam izlemeye teşvik edin.