Konu
Admob Kazançları çok mu düşük?
22-05-2023, 23:53:46
#3
CNAgent
srhttkz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gayet iyi kullanicilariniz usa ve Avrupa sanirim
hocam 1200 küsür video istek için 37 TL çok az değil mi reklam kazancı böyle mi oluyor genel olarak hiç kullanmadım da ondan soruyorum uygulama içi satın alma daha iyi kazanç o zaman baktığımız zaman