• 26-01-2024, 12:23:20
    5 uygulama olan bir Admob hesabım var. 3 gün önce uygulamaların hepsinden reklamlar gitti, çok nadir de olsa 1-2 tane görünüyor. Admob'da politika merkezinde de bişey yok. Bunun için de yardımcı olur musunuz ?

    Edit: Çok hızlı bir şekilde Whatsapp'tan ulaştı kendisi, yarın işlemleri yapacağız inşallah
  • 17-02-2024, 00:27:14
    pm rica ediyorum.
  • 19-02-2024, 20:58:23
    hizmet alındı++++
  • 26-02-2024, 15:59:39
    BayErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Admob reklam kısıtlaması ücretli olarak destek verilir. Ref. ektedir.
    R10 dışı (admobdestek@gmail.com) ulaşabilirsiniz.

    pm ilettim dönüş bekliyorum
  • 28-02-2024, 23:48:32
    29'u itibariyle 15. iş gününe girdik ve kısıtlama kalkmadı. %35 eşleşme oranına sahibim. Admob'da %35 eşleşme oranının normal olduğunu iddia ediyor. Ayarlarda kısıt gözükmüyor ki ehe. Tarzı cevap alırsınız. Gerçekten işten anladığını zerre düşünmüyorum. Buna göre de kendisinin matematiğine eBGBM göre %50'ye oranla düştü (gerçeği yansıtmıyor onun analizine göre). Ayarlardan test device ekleyip 15 gün beklerseniz zaten ayarlardan kısıt gidecektir, önemli olanın eşleşme oranı olduğunu bilmemesi çok ilginç. Admob'un ne olduğunu dün öğrenmediyseniz tavsiye etmiyorum
  • 29-02-2024, 01:58:50
    techindeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    29'u itibariyle 15. iş gününe girdik ve kısıtlama kalkmadı. %35 eşleşme oranına sahibim. Admob'da %35 eşleşme oranının normal olduğunu iddia ediyor. Ayarlarda kısıt gözükmüyor ki ehe. Tarzı cevap alırsınız. Gerçekten işten anladığını zerre düşünmüyorum. Buna göre de kendisinin matematiğine eBGBM göre %50'ye oranla düştü (gerçeği yansıtmıyor onun analizine göre). Ayarlardan test device ekleyip 15 gün beklerseniz zaten ayarlardan kısıt gidecektir, önemli olanın eşleşme oranı olduğunu bilmemesi çok ilginç. Admob'un ne olduğunu dün öğrenmediyseniz tavsiye etmiyorum
    Bu arkadaş bana ilk geldiğinde admob hesabını inceledim ve hesabında (Reklam Kısıtı) vardı ve hesabında bir çok sorun vardı,
    1-Kanıt) https://prnt.sc/0c48Ol9XHr9j ve dikkatli bakarsanız admob hesabın günlük geliri 4-5TL ilerliyordu ben arkadaşın hesabı için günlerce uğraştım ve emek verdim hesabın günlük geliri 819TL kadar çıktı ama arkadaş bir türlü memnun olmadı + Admob politika sayfasındaki (Reklam Kısıtı) kaldırdım wp konuşmalarımızı ss olarak buraya ekliyorum kendiside kısıtın kalktığını dile getiriyor arkadaş yine mutlu değil ve memnun kalmadı hep bana ilk günden beri hani ne yaptın tarzın yaklaşımlar da bulundu sabır çektim ses etmedim dedim kendi kendi kendime emeğe saygı duymayan müşteri profili!! Ben arkadaş ile (Reklam Kısıt Kaldırma + Tekrar Hesaba Kısıt Gelmemesi) İçin anlaşma sağlamıştım zaten kısıt kalktıktan sonra admob hesaba tekrar kısıt gelmedi, hesap para kazanmaya başladı, hesap normale döndü, ihlal yazıları kalktı.
    Benim tüm işletim bitince arkadaştan r10 'da bulunan konuma yorum isteyim dedim belkide arkadaş için ön yargılı olmayayım dedim konuma yorum istedim ses yok tahmin etmiştim dedim zaten kendi kendime emeğe saygı duymayan insandan yorum beklemek?? Neyse arkadaş benim yorum talebim'den sonra eşleşmeyi bahane etmeye başladı eşleşme yerlerde %30 kadar düştü vb. Konuşmalar yapmaya başladım bende dedim ki tamam yarın ofise geçince yazıyım size dedim, yarın oldu ofise geçtim dedim hocam gmail ve şifre paylaşır mısınız? Hesabınızı tekrar inceleyim ne gerekiyorsa yapayım diye msj attım, bide ne göreyim arkadaş bana görüldü attı, dedim hadi hayırlısı var bi sıkıntı şimdi'de arkadaş buraya gelmiş konuma negatif şeyler yazıyor beni haksız yere kötülüyor şimdi tüm r10 ailesine buradan sormak istiyorum siz benim yerimde olsaydınız bu Hakkımı da helal etmiyorum...
    2-Kanıt ss
    3-Kanıt ss

  • 29-02-2024, 02:05:51
    @techindeep; arkadaş hakkında haksız yere konu baltaladığı için şikayet konusu açılacaktır + kesinlikle (-) itrade verilecektir.
  • 29-02-2024, 11:12:29
    BayErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arkadaş bana ilk geldiğinde admob hesabını inceledim ve hesabında (Reklam Kısıtı) vardı ve hesabında bir çok sorun vardı,
    1-Kanıt) https://prnt.sc/0c48Ol9XHr9j ve dikkatli bakarsanız admob hesabın günlük geliri 4-5TL ilerliyordu ben arkadaşın hesabı için günlerce uğraştım ve emek verdim hesabın günlük geliri 819TL kadar çıktı ama arkadaş bir türlü memnun olmadı + Admob politika sayfasındaki (Reklam Kısıtı) kaldırdım wp konuşmalarımızı ss olarak buraya ekliyorum kendiside kısıtın kalktığını dile getiriyor arkadaş yine mutlu değil ve memnun kalmadı hep bana ilk günden beri hani ne yaptın tarzın yaklaşımlar da bulundu sabır çektim ses etmedim dedim kendi kendi kendime emeğe saygı duymayan müşteri profili!! Ben arkadaş ile (Reklam Kısıt Kaldırma + Tekrar Hesaba Kısıt Gelmemesi) İçin anlaşma sağlamıştım zaten kısıt kalktıktan sonra admob hesaba tekrar kısıt gelmedi, hesap para kazanmaya başladı, hesap normale döndü, ihlal yazıları kalktı.
    Benim tüm işletim bitince arkadaştan r10 'da bulunan konuma yorum isteyim dedim belkide arkadaş için ön yargılı olmayayım dedim konuma yorum istedim ses yok tahmin etmiştim dedim zaten kendi kendime emeğe saygı duymayan insandan yorum beklemek?? Neyse arkadaş benim yorum talebim'den sonra eşleşmeyi bahane etmeye başladı eşleşme yerlerde %30 kadar düştü vb. Konuşmalar yapmaya başladım bende dedim ki tamam yarın ofise geçince yazıyım size dedim, yarın oldu ofise geçtim dedim hocam gmail ve şifre paylaşır mısınız? Hesabınızı tekrar inceleyim ne gerekiyorsa yapayım diye msj attım, bide ne göreyim arkadaş bana görüldü attı, dedim hadi hayırlısı var bi sıkıntı şimdi'de arkadaş buraya gelmiş konuma negatif şeyler yazıyor beni haksız yere kötülüyor şimdi tüm r10 ailesine buradan sormak istiyorum siz benim yerimde olsaydınız bu Hakkımı da helal etmiyorum...
    2-Kanıt ss
    3-Kanıt ss

    Günlük 5 lira gelir olması 0.52 eşleş oranından kaynaklı. Önemli olan gelir değil eşleşme oranıdır, bu cümle bile anlamadığının kanıtıdır. Politika sayfasında kısıt görünmediğini zaten yazmıştım, tekrar söylüyorum önemli olan eşleşme oranıdır. Kendisiyle çalışmadan önce de zaten eşleşme oranı 0'dan 50 civarına çıkıp tekrar 0 civarına indi. Şimdi yavaş yavaş tekrar sıfıra iniyor. Son attığı ekran görüntüsünde de bir şeyden anlamadığını düşündüğüm için tekrar tekrar şifre paylaşma gereksinimde bulunmadım. Ben para iadesi özelden de bu platformdan da istemedim. O yüzden "Eşleşme oranını bahane etmeye başladı" cümlesini kabul etmiyorum. Bütün süreci dürüst bir şekilde yazıya döktüm. Attığı mesajda da söylediğim harici bir şey bulunmamaktadır. Kendisinin matematiğime göre %50 düşüşün kanıtı. Çalışmadan önce 10 civarıydı ). Ayrıca gördüğünüz gibi uygulamanızı da ifşa etmekten geri durmayan birisi. Gelirli uygulamanızın çalınma riskini göz önünde bulundurun.
  • 02-03-2024, 17:26:13
    techindeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günlük 5 lira gelir olması 0.52 eşleş oranından kaynaklı. Önemli olan gelir değil eşleşme oranıdır, bu cümle bile anlamadığının kanıtıdır. Politika sayfasında kısıt görünmediğini zaten yazmıştım, tekrar söylüyorum önemli olan eşleşme oranıdır. Kendisiyle çalışmadan önce de zaten eşleşme oranı 0'dan 50 civarına çıkıp tekrar 0 civarına indi. Şimdi yavaş yavaş tekrar sıfıra iniyor. Son attığı ekran görüntüsünde de bir şeyden anlamadığını düşündüğüm için tekrar tekrar şifre paylaşma gereksinimde bulunmadım. Ben para iadesi özelden de bu platformdan da istemedim. O yüzden "Eşleşme oranını bahane etmeye başladı" cümlesini kabul etmiyorum. Bütün süreci dürüst bir şekilde yazıya döktüm. Attığı mesajda da söylediğim harici bir şey bulunmamaktadır. Kendisinin matematiğime göre %50 düşüşün kanıtı. Çalışmadan önce 10 civarıydı ). Ayrıca gördüğünüz gibi uygulamanızı da ifşa etmekten geri durmayan birisi. Gelirli uygulamanızın çalınma riskini göz önünde bulundurun.

    reklam kısıtı kalması için gösterim oranını düzeltmek ebgm gibi değerleri artırarak daha az reklam ile eşlmekten kaynaklanıyor. %100 oran istiyorsanız tüm ebgm ayarlarını devre dışı bırakın çar çöp bütün reklamları serbest bırakın düzelir ama yine aynı parayı kazanırsanız şaşırmayın eşleşme oranı %90 ken 800 kazanıp %15 ken 1500 kazanabilirsiniz. eşleşme oranı herşey değil.