29'u itibariyle 15. iş gününe girdik ve kısıtlama kalkmadı. %35 eşleşme oranına sahibim. Admob'da %35 eşleşme oranının normal olduğunu iddia ediyor. Ayarlarda kısıt gözükmüyor ki

ehe. Tarzı cevap alırsınız. Gerçekten işten anladığını zerre düşünmüyorum. Buna göre de kendisinin matematiğine eBGBM göre %50'ye oranla düştü (gerçeği yansıtmıyor onun analizine göre). Ayarlardan test device ekleyip 15 gün beklerseniz zaten ayarlardan kısıt gidecektir, önemli olanın eşleşme oranı olduğunu bilmemesi çok ilginç. Admob'un ne olduğunu dün öğrenmediyseniz tavsiye etmiyorum