Merhaba, 1 uygulamam için oluşturduğum Geçiş ve Banner Reklam kodlarını, 20 adet uygulamamda aynı reklam kodlarını kullanabilir miyim?
Bir sorun yaratır mı?
Admob Reklamları ile ilgili
5
●148
- 02-11-2020, 01:18:35Birkaç yabancı forumda aynı konuyu açtım ancak birçok kişi bu durumun ilerleyen zamanlarda sorun yaratacağını ve reklam kısıtlanma sorunu yaşatacağından bahsetti. İnanın biraz gözümde korkmadı değil. O yüzden ben en iyisi işi garantiye almak amacıyla her uygulamam için yeni bir Admob reklam birimi oluşturayım.byrm58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2020, 02:06:45Her uygulama için ayrı reklam kodu almanız gerekir hocam, A uygulaması için aldığınız reklam kodu B uygulamasında çalışmaz bu durum sıkıntı yaratır, birşey olmaz diyenler neye dayanarak diyor anlamıyorum.HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2020, 02:26:28Tamamdır, teşekkür ederim. Her uygulamam için yeni reklam kodları oluşturacağımayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
