HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, 1 uygulamam için oluşturduğum Geçiş ve Banner Reklam kodlarını, 20 adet uygulamamda aynı reklam kodlarını kullanabilir miyim?
Bir sorun yaratır mı?
Her uygulama için ayrı reklam kodu almanız gerekir hocam, A uygulaması için aldığınız reklam kodu B uygulamasında çalışmaz bu durum sıkıntı yaratır, birşey olmaz diyenler neye dayanarak diyor anlamıyorum.