• 23-08-2020, 02:28:05
    #1
    Forumda gördüğüm çoğu kişide kısıtlama var bende dahil. Neredeyse 2 ay oldu hala bi düzelme oynama yok artık iyice sinirlenip gerilmeye başladım. Admob ana sayfasından BİZE ULAŞIN yeriden mesaj atmıştım hala bi geri dönüş yok, onun haricinde ulaşmanın daha farklı bir yolu varmı?
  • 23-08-2020, 02:45:16
    #2
    Merhabalar Türkiye de sadece Ads desteği veriyorlar hafta içi. Bence onları arayıp nasıl bir yol izleyebileceğinizi sorabilirsiniz.
  • 23-08-2020, 02:56:29
    #3
    sizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar Türkiye de sadece Ads desteği veriyorlar hafta içi. Bence onları arayıp nasıl bir yol izleyebileceğinizi sorabilirsiniz.
    Daha önce aradım orayı admobla ilgili problemlerle ilgilenmiyorlar.