Forumda gördüğüm çoğu kişide kısıtlama var bende dahil. Neredeyse 2 ay oldu hala bi düzelme oynama yok artık iyice sinirlenip gerilmeye başladım. Admob ana sayfasından BİZE ULAŞIN yeriden mesaj atmıştım hala bi geri dönüş yok, onun haricinde ulaşmanın daha farklı bir yolu varmı?