• 28-07-2020, 14:49:21
    #1
    Ciddi anlamda bunu çok merak ediyorum...
    Acaba Admob'una sınırlama gelmeyen varmı? Yoksa bu admob sadece bizi mi sevmiyor?
  • 28-07-2020, 14:50:58
    #2
    Hiç gelmeyen bilmem ama benim 1 hesaba 2 kere geldi lanet olası şey
  • 28-07-2020, 15:42:55
    #3
    Benim bir arkadaşım var, 3 Ay önce ona kısıtlama gelmişti 1 ay sonra düzelmişti. Geçen konuştuğumda sordum tekrar kısıtlama geldimi diye yok dedi.

    Er yada geç bütün hesaplar kontrol edilecek ve kısıtlama gelecek bence, bugün gelmeyenlere ileride gelecektir.
  • 28-07-2020, 16:25:23
    #4
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bir arkadaşım var, 3 Ay önce ona kısıtlama gelmişti 1 ay sonra düzelmişti. Geçen konuştuğumda sordum tekrar kısıtlama geldimi diye yok dedi.

    Er yada geç bütün hesaplar kontrol edilecek ve kısıtlama gelecek bence, bugün gelmeyenlere ileride gelecektir.
    Kısıtlama gelmesi sorun değil aslında. 1 ayda 40 günde geçer dersin... Ama bu öyle acayip bişey ki.. Tam kısıtlama kalkıyor. Ohh bee diyorsun.. Sonra 1-2 reklam görünür görünmez tekrar kısıtlıyor..
  • 28-07-2020, 16:56:39
    #5
    Coin_Adami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısıtlama gelmesi sorun değil aslında. 1 ayda 40 günde geçer dersin... Ama bu öyle acayip bişey ki.. Tam kısıtlama kalkıyor. Ohh bee diyorsun.. Sonra 1-2 reklam görünür görünmez tekrar kısıtlıyor..
    Aslında o durumu yaşayanlar genelde şöyle oluyor :

    Uyarı gelince tüm reklam kodlarını kaldırıyorlar ve doğal olarak 1-2 hafta sonra uyarı kalkıyor. Çünkü incelenecek bir uygulama ve aktif bir reklam kodu olmadığı için uyarı kalkıyor.
    Sonra arkadaşlar yeni reklam birimi oluşturup uygulamayı günceliyorlar 2-3 gün sonra tekrar kısıtlama geliyor. Google yarım kalan işlemi devam etmeye çalışıyor.

    Genelde hiç bir şey yapmadan bekleyen ve kendiliğinden kısıtlaması kalkan hesaplarda tekrar kısıtlama gelmiyor.

    30-40 güne düzeleceğine inandığım için bekledim bende ancak bugün tam 40 gün oldu, bu süreçteki zararım 5-6k, hadi onuda geçtim açılacağının bir garantiside yok. Google bekleyin 100% aktif olacak dese 2 ayda bekleyelim ama onunda bir garantisi yok.

    İnancım kalmadığı için projelerimin %50'sini Unity ADS'ye geçerdim.

    Geçen senki admob raporlarına baktığımda 1000 Gösterim başına ortalama 7,50 TL Kazanmışım.
    Unity ADS ise 1000 Gösterime 1 Dolar yani 6,50 TL civarı verecek gibi görünüyor. (Henüz daha tam oturmadı istekler bir gün 1000 Gösterime 2$ alırken ertesi gün 0,50$ alabiliyorum)
    Birde Unity ADS 2 ay sonra ödeme yapıyormuş birde bu olay çok kötü, İlk ödemeyi 2 ay sonra alacağım sonra her ay alacak gibi görünüyorum.

    Ben Admob düzelir ihtimaliyle 2 büyük uygulamamı hala admob'da tutuyorum ancak pazartesi düzelmemiş olursa ve Unity ADS 1$ civarında kalırsa onlarıda geçirmeyi düşünüyorum.
  • 28-07-2020, 17:19:08
    #6
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında o durumu yaşayanlar genelde şöyle oluyor :

    Uyarı gelince tüm reklam kodlarını kaldırıyorlar ve doğal olarak 1-2 hafta sonra uyarı kalkıyor. Çünkü incelenecek bir uygulama ve aktif bir reklam kodu olmadığı için uyarı kalkıyor.
    Sonra arkadaşlar yeni reklam birimi oluşturup uygulamayı günceliyorlar 2-3 gün sonra tekrar kısıtlama geliyor. Google yarım kalan işlemi devam etmeye çalışıyor.

    Genelde hiç bir şey yapmadan bekleyen ve kendiliğinden kısıtlaması kalkan hesaplarda tekrar kısıtlama gelmiyor.

    30-40 güne düzeleceğine inandığım için bekledim bende ancak bugün tam 40 gün oldu, bu süreçteki zararım 5-6k, hadi onuda geçtim açılacağının bir garantiside yok. Google bekleyin 100% aktif olacak dese 2 ayda bekleyelim ama onunda bir garantisi yok.

    İnancım kalmadığı için projelerimin %50'sini Unity ADS'ye geçerdim.

    Geçen senki admob raporlarına baktığımda 1000 Gösterim başına ortalama 7,50 TL Kazanmışım.
    Unity ADS ise 1000 Gösterime 1 Dolar yani 6,50 TL civarı verecek gibi görünüyor. (Henüz daha tam oturmadı istekler bir gün 1000 Gösterime 2$ alırken ertesi gün 0,50$ alabiliyorum)
    Birde Unity ADS 2 ay sonra ödeme yapıyormuş birde bu olay çok kötü, İlk ödemeyi 2 ay sonra alacağım sonra her ay alacak gibi görünüyorum.

    Ben Admob düzelir ihtimaliyle 2 büyük uygulamamı hala admob'da tutuyorum ancak pazartesi düzelmemiş olursa ve Unity ADS 1$ civarında kalırsa onlarıda geçirmeyi düşünüyorum.
    Ads Unity’i admob üzerinden uyumsallaştırma ile mi? Yoksa direk kendi platformlarından mı kullanıyorsunuz?
  • 28-07-2020, 17:26:09
    #7
    Coin_Adami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ads Unity’i admob üzerinden uyumsallaştırma ile mi? Yoksa direk kendi platformlarından mı kullanıyorsunuz?
    Uyumlaştırma yaptım yinede reklamlar gözükmedi, Sonra bende kendi SDK'sını entegre edip güncelledim.

    Ama dediğim gibi çok dengesiz bir bir istatistik var. 1K Gösterime 1 Dolar aldığımda oldu, 0,50$ aldığımda oldu.
    Daha yeni onaylandı güncellemeler bu 4 gün felan bakalım ne olacak göreceğiz.
    Unity ADS dediğine göre 1K Global gösterime 3-7$ ödüyoruz diyorlar ama biraz araştırma yaptım o rakamlar hayali gibi.
    Genelde 0,50 - 3$ Arasında değişiyor gibi ben 1$ a razıyım şuan.

    Hatta 1K Gösterime Minimum 1$ verirse tekrar Admob'a bile geri dönmem uğraşamam onların kaprisli politikalarıyla.
  • 28-07-2020, 17:32:13
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyumlaştırma yaptım yinede reklamlar gözükmedi, Sonra bende kendi SDK'sını entegre edip güncelledim.

    Ama dediğim gibi çok dengesiz bir bir istatistik var. 1K Gösterime 1 Dolar aldığımda oldu, 0,50$ aldığımda oldu.
    Daha yeni onaylandı güncellemeler bu 4 gün felan bakalım ne olacak göreceğiz.
    Unity ADS dediğine göre 1K Global gösterime 3-7$ ödüyoruz diyorlar ama biraz araştırma yaptım o rakamlar hayali gibi.
    Genelde 0,50 - 3$ Arasında değişiyor gibi ben 1$ a razıyım şuan.

    Hatta 1K Gösterime Minimum 1$ verirse tekrar Admob'a bile geri dönmem uğraşamam onların kaprisli politikalarıyla.
    Şuan Unity ads den 1.000 gösterime ortalama kaç dolar alıyorsunuz? Unity ads gösterime mi veriyor? Ayrıca unity ads de banner ya da native reklamlar da var mı yoksa sadece ödüllü Reklamlar mı gösteriliyor? Şimdiden sağ olun
  • 28-07-2020, 17:46:21
    #9
    Cemib adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan Unity ads den 1.000 gösterime ortalama kaç dolar alıyorsunuz? Unity ads gösterime mi veriyor? Ayrıca unity ads de banner ya da native reklamlar da var mı yoksa sadece ödüllü Reklamlar mı gösteriliyor? Şimdiden sağ olun

    Unity ADS Sadece gösterime para vermiyor aynı zamanda tıklama ve indirmeye'de para veriyor. Ancak bize rapor verirken esas alınan değer 1000 Gösterime kazandığınız para :

    Örneğin :1
    1000 Gösterim - 1 Tıklama - 1 İndirme = 1$
    1000 Gösterim - 10 Tıklama - 1 İndirme = 3$
    1000 Gösterim - 100 Tıklama - 10 İndirme = 5$
    RAKAMLAR TEMSİLİDİR

    Kısacası tek başına gösterim olduğunda neredeyse çok az para kazanıyorsun, Görülen reklamlara tıklandıkça bu oran artıyor.

    Unity ADS'de : Banner + Geçiş + Ödüllü reklam hepsi var. Hem Unity ile yazılmış oyunlara hemde Android Studio (Java) ile yazılmış uygulamara entegre edilebiliyor.

    Şuan için ne verdiğini söylemem yanlış olur, Genelde 1 hafta sonra doğru rakamlar yansıyor diyorlar. Mesela bende tablo şöyle :

    1. Gün : 1K Gösterime 0,50$
    2. Gün : 1K Gösterime 0,30$
    3. Gün : 1K Gösterime 1,28$
    4. Gün : 1K Gösterime 0,57$ (Bugün bitmedi)

    Dediğim gibi yabancı forumlarda felan baya araştırdım genelde 1 hafta içinde normalleşmeye başlıyor ve kullandıkça artıyor bu rakamlar.

    Unity Forumlarında :

    Doğu Ülkelerinde : 1K = 3$
    Avrupa Ülkelerinde : 1K = 5$
    Amerika ve İngiltere gibi ülkelerde : 1K = 7-12$ diyorlar

    ama rakamlar bana abartı yada 1-2 senelik kullanıcıya verilen rakamlar gibi geldi.