• 09-05-2020, 22:05:29
    #1
    Arkadaşlar admobda farklı ülkelerden 248 bin görüntülenme almışım, buna karşılık 118 bin reklam gösterebilmişim. Bu konuda bana önerileriniz var mı? Özellikle yüksek gösterim alan arkadaşlardan yardım bekliyorum.

    Bu kadar gösterimin karşılığı bu mu? Daha fazla olmalı mı? Profesyonel arkadaşlardan ücretli danışmanlık alabilirim, fakat forumdaki tüm arkadaşlara da örnek olması açısından başlık altında yorumlarınızı yaparsanız cok memnun olurum
  • 09-05-2020, 23:03:51
    #2
    Profesyonel değilim ancak eşleşme oranınız gayet iyi. İstek ve gösterim arasındaki farkların bir çok sebebi olabilir. Çoğu genelde reklamı izlemeden kapatılan uygulama ve reklamlardan kaynaklanıyor diye biliyorum. Bu arada maşallah hocam bgbg çok iyi kategori nedir? Benim bgbg 1 tl bile yok son 1 aydır üstelik istekler ve gösterimler sizden çok fazla ama sizin kadar gelir yok :/
  • 10-05-2020, 01:53:39
    #3
    Balyoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profesyonel değilim ancak eşleşme oranınız gayet iyi. İstek ve gösterim arasındaki farkların bir çok sebebi olabilir. Çoğu genelde reklamı izlemeden kapatılan uygulama ve reklamlardan kaynaklanıyor diye biliyorum. Bu arada maşallah hocam bgbg çok iyi kategori nedir? Benim bgbg 1 tl bile yok son 1 aydır üstelik istekler ve gösterimler sizden çok fazla ama sizin kadar gelir yok :/
    Hocam inşallah sizinde bgbg yükselir Tüm reklamlar yurtdışı o yüzden olabilir mi acaba, uygulama duvar kağıdı uygulaması, admob ayarlarında tüm kategoriler açık yaptım
  • 19-05-2020, 14:22:21
    #4
    Hocam bu kazanca ulaşmak için ne kadarlık bir reklam harcaması yaptınız ?
  • 19-05-2020, 14:46:14
    #5
    Üstadım işimiz appstore promosyonu, dolayısı ile reklam ücreti harcamadık. Uygulama çok indirildiği için reklam sonucu bu şekilde oldu.

    https://www.r10.net/android-amp-ios-...im-modeli.html
  • 19-05-2020, 14:53:10
    #6
    Bu gelir IOS geliri mi? IOS+android mi? Öylesyse oranlar nedir acaba?
  • 19-05-2020, 14:59:27
    #7
    Seyit25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gelir IOS geliri mi? IOS+android mi? Öylesyse oranlar nedir acaba?
    Sadece apple