Arkadaşlar admobda farklı ülkelerden 248 bin görüntülenme almışım, buna karşılık 118 bin reklam gösterebilmişim. Bu konuda bana önerileriniz var mı? Özellikle yüksek gösterim alan arkadaşlardan yardım bekliyorum.

Bu kadar gösterimin karşılığı bu mu? Daha fazla olmalı mı? Profesyonel arkadaşlardan ücretli danışmanlık alabilirim, fakat forumdaki tüm arkadaşlara da örnek olması açısından başlık altında yorumlarınızı yaparsanız cok memnun olurum