Eskilerden bir çalışmam - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Eskilerden bir çalışmam
1
●
1.207
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım İşleri
3D ve Mimari
Eskilerden bir çalışmam
25-07-2009, 18:47:55
#1
MyBB
max'e ilk başladığım zamanlarda yapmıştım bu çalışmayı.
render kalitesiz,çalışma o kadarda profesyonel görünmüyor
30-07-2009, 22:05:04
#2
webdizayner
güzelmiş eline saglık
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler