• 25-07-2009, 18:47:55
    #1
    max'e ilk başladığım zamanlarda yapmıştım bu çalışmayı.
    render kalitesiz,çalışma o kadarda profesyonel görünmüyor
  • 30-07-2009, 22:05:04
    #2
    güzelmiş eline saglık