Konu
Eskilerden bir çalışmam
25-07-2009, 18:47:55
#1
MyBB
max'e ilk başladığım zamanlarda yapmıştım bu çalışmayı.
render kalitesiz,çalışma o kadarda profesyonel görünmüyor