AutoCAD 2010 Sorun
2
●62
- 12-05-2023, 21:50:04Selamlar AutoCAD 2010 indirdiğimde windows gezgini çalışmıyor bilgisayar açılınca hiçbir şey yapamıyorum hiçbir yer açılmıyor aşağıdaki windows gezgini kayboluyor mecburen sistemi yeniden yüklüyorum neden böyle oluyor nerden indirmeliyim? Okulda 2010 kullanıyorlar o yüzden 2010 indirmek zorundayım.
- 13-05-2023, 10:33:44Merhaba
Autocad dosyanızın ismini değiştiriyorsanız .dwg uzantılı olmadığı için çalışmayabilir.
İlgili dosyayı buradan veya özelden paylaşabilirseniz bakabilirim.
böylelikle yorum sayesinde konu yukarıda olur