Selamlar AutoCAD 2010 indirdiğimde windows gezgini çalışmıyor bilgisayar açılınca hiçbir şey yapamıyorum hiçbir yer açılmıyor aşağıdaki windows gezgini kayboluyor mecburen sistemi yeniden yüklüyorum neden böyle oluyor nerden indirmeliyim? Okulda 2010 kullanıyorlar o yüzden 2010 indirmek zorundayım.