Can sıkıntısından birkaç modelleme... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Can sıkıntısından birkaç modelleme...
2
●
178
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım İşleri
3D ve Mimari
Can sıkıntısından birkaç modelleme...
19-05-2020, 09:36:26
#1
ysnozverdesign
Sizce nasıl duruyor arkadaşlar. Birkaç model çizdim. İlerde belki mobil bir oyun için kullanabilirim. Basit modelleri zaten sadece uzun zamandır yapmıyordum özlemişim. Sizinle paylaşmak istedim
19-05-2020, 09:53:58
#2
Misafir
Bence güzel olmuş dediğiniz gibi mobil oyunlarda kullanılanılabilir .Kendinizi geliştirmeye bakın 👍
19-05-2020, 09:55:01
#3
ysnozverdesign
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence güzel olmuş dediğiniz gibi mobil oyunlarda kullanılanılabilir .Kendinizi geliştirmeye bakın 👍
Cevabınız için teşekkürler
Bir iddaam yok sadece modelleme yapmak cidden çok zevkli
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler