• 19-05-2020, 09:36:26
    #1
    Sizce nasıl duruyor arkadaşlar. Birkaç model çizdim. İlerde belki mobil bir oyun için kullanabilirim. Basit modelleri zaten sadece uzun zamandır yapmıyordum özlemişim. Sizinle paylaşmak istedim
  • 19-05-2020, 09:53:58
    #2
    Bence güzel olmuş dediğiniz gibi mobil oyunlarda kullanılanılabilir .Kendinizi geliştirmeye bakın 👍
  • 19-05-2020, 09:55:01
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence güzel olmuş dediğiniz gibi mobil oyunlarda kullanılanılabilir .Kendinizi geliştirmeye bakın 👍
    Cevabınız için teşekkürler Bir iddaam yok sadece modelleme yapmak cidden çok zevkli