Sizce nasıl duruyor arkadaşlar. Birkaç model çizdim. İlerde belki mobil bir oyun için kullanabilirim. Basit modelleri zaten sadece uzun zamandır yapmıyordum özlemişim. Sizinle paylaşmak istedim