Konu
Can sıkıntısından birkaç modelleme...
19-05-2020, 09:36:26
#1
ysnozverdesign
Sizce nasıl duruyor arkadaşlar. Birkaç model çizdim. İlerde belki mobil bir oyun için kullanabilirim. Basit modelleri zaten sadece uzun zamandır yapmıyordum özlemişim. Sizinle paylaşmak istedim