caylakgirisimci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlk 3D Modelleme Deneyimim
19
●816
- 15-01-2020, 08:38:24Teşekkürler hocam, 10 Dk civarı sürdü hocam çok basit olduğu için ve izlediğim videolar bu tarz modeller üzerine olduğu için fazla zorlanmadım.
- 15-01-2020, 09:12:12Doğru yoldasın dostum ben bu işlere 2010 yılında girdim çok ekmeğini yedim, benim için basit ama senin için bu evrede zor olacak bir çalışmamı paylaşmak istiyorum, belki ilham olur sana.
https://youtu.be/JCHCueHmX_A - 15-01-2020, 09:13:06Modelleme çok derin bir denizdir. Daha katedecek çok yolunuz var.
İlk çalışma için gayet başarılı.
- 15-01-2020, 09:19:47Değerli yorumlarınız çok teşekkür ederim. Çalışmanız harika görünüyor ellerinize sağlıkocozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Bu denizde kulaç atıyor olmak ne kadar zor olsa da bir o kadar zevkligrana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2020, 10:10:27Çok teşekkür ederim hocam.MixedMind adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2020, 10:41:11Elinize sağlık Hocam. Başlangıç için mükemmel. Orantı sorunlarını da düzeltirseniz daha iyi görünecektir. Normal bir sokak lambasının çubuğu daha uzun, alt kısmı ise daha küçük olur. Örnek:

selimyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk çalışma için gayet başarılı.

