• 15-01-2020, 08:38:24
    #10
    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başarılar hocam, ne kadar sürdü bunu yapmak?
    Teşekkürler hocam, 10 Dk civarı sürdü hocam çok basit olduğu için ve izlediğim videolar bu tarz modeller üzerine olduğu için fazla zorlanmadım.
  • 15-01-2020, 08:39:39
    #11
    No Pain No Gain
  • 15-01-2020, 09:12:12
    #12
    Doğru yoldasın dostum ben bu işlere 2010 yılında girdim çok ekmeğini yedim, benim için basit ama senin için bu evrede zor olacak bir çalışmamı paylaşmak istiyorum, belki ilham olur sana.

    https://youtu.be/JCHCueHmX_A
  • 15-01-2020, 09:13:06
    #13
    Modelleme çok derin bir denizdir. Daha katedecek çok yolunuz var. İlk çalışma için gayet başarılı.
  • 15-01-2020, 09:19:47
    #14
    ocozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru yoldasın dostum ben bu işlere 2010 yılında girdim çok ekmeğini yedim, benim için basit ama senin için bu evrede zor olacak bir çalışmamı paylaşmak istiyorum, belki ilham olur sana.


    https://youtu.be/JCHCueHmX_A
    Değerli yorumlarınız çok teşekkür ederim. Çalışmanız harika görünüyor ellerinize sağlık

    grana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modelleme çok derin bir denizdir. Daha katedecek çok yolunuz var. İlk çalışma için gayet başarılı.
    Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Bu denizde kulaç atıyor olmak ne kadar zor olsa da bir o kadar zevkli
  • 15-01-2020, 10:04:26
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elinize emeğinize sağlık kararlılıkla bu işe devam ederseniz sizin için çok iyi sonuçlanabilir. Ben de blender öğrenmeyi düşünüyorum.
  • 15-01-2020, 10:10:27
    #16
    MixedMind adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize emeğinize sağlık kararlılıkla bu işe devam ederseniz sizin için çok iyi sonuçlanabilir. Ben de blender öğrenmeyi düşünüyorum.
    Çok teşekkür ederim hocam.
  • 15-01-2020, 10:41:11
    #17
    Elinize sağlık Hocam. Başlangıç için mükemmel. Orantı sorunlarını da düzeltirseniz daha iyi görünecektir. Normal bir sokak lambasının çubuğu daha uzun, alt kısmı ise daha küçük olur. Örnek:


    selimyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Kısaca bahsetmek istiyorum. İnternetten para kazanmak hepimizin amacı.Ben de bu amaçla bir çok yol denedim. Film sektörüne girdim yaptığım masrafla kalarak devam etmeme kararı aldım. SMMPanel işine kalkıştım yine masrafları karşılayamadığım için bıraktım. Başından beri yazılım dillerine oldukça meraklıyım ancak bir türlü öğrenemedim üzerine yeterince düşemiyor, anlamadığım yerlerde sorularıma cevap alamadığım için hevesim kaçıyor ve bırakıyorum. PHP, C#, C+ Java gibi dilleri öğrenme çabalarımda sonuçsuz kalınca tüm hevesim kaçtı ve bıraktım. Yazılım dilleri ile uğraştığım sıralarda UNTIY üzerinde Asseststore dikkatimi çekti ve modelleme üzerine merak saldım Ne kaybedebilirim ki diyerek 3D Max indirip kurdum ve internetten kurs videoları izleyerek başladım. Henüz 3-4 gündür izlediğim videolar ile bir modelleme yapmak istedim ve bu modeli yaptım. Sizlere söylemek istediğim eğer bir üretim ve emek yoksa hiçbir kazanç yaramıyor. Bu sebeple üretmekten vazgeçmeyin

    Bu arada 3D Max öğrenci lisansını ücretsiz olarak veriyor. indirip kullanabilirsiniz. LİNK

    İlk Modelim
  • 15-01-2020, 10:47:22
    #18
    elinize sağlık hoş görünüyor ilk deneyime göre gayet iyi