ocozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru yoldasın dostum ben bu işlere 2010 yılında girdim çok ekmeğini yedim, benim için basit ama senin için bu evrede zor olacak bir çalışmamı paylaşmak istiyorum, belki ilham olur sana.


https://youtu.be/JCHCueHmX_A
Değerli yorumlarınız çok teşekkür ederim. Çalışmanız harika görünüyor ellerinize sağlık

grana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Modelleme çok derin bir denizdir. Daha katedecek çok yolunuz var. İlk çalışma için gayet başarılı.
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Bu denizde kulaç atıyor olmak ne kadar zor olsa da bir o kadar zevkli