Ghostcastle adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 Boyutlu Mimari Çalışmalarım
22
●2.989
- 29-09-2015, 10:31:18Çok teşekkürler. 3d max'te modelleyip V-Ray'le render aldım. Son olarak da PS uyguladım.
- 29-09-2015, 10:36:37Çok başarılı çalışmalar hocam tebrik ederim. Merak ettiğim bir soru var. Örneğin 1. resimdeki çalışma ne kadar vaktinizi aldı?
- 30-09-2015, 09:13:12Çok teşekkür ederim. Modelleme için yaklaşık 3 gün, kamera + ışık ayarlarını yapıp render almam da ortalama 2 gün sürdü. Yani 5 gün diyebiliriz.TitusPullo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2016, 00:22:32Biraz geç oldu kusura bakmayın.Toprak35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pc özellikleri, 128 gb ssd, 16 gb dual kit ddr3, pny quadro K620, gigabyte ga-z97 anakart, intelxeon v3 1231
Güzel mesajlarınız için çok teşekkür ederim. - 28-03-2016, 00:35:41Hocam çalışmalarınız çok başarılı. Acaba pm'den birkaç soru sorsam mümkün mü ?mervecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

