Ghostcastle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok beğendim çalışmalarınızı sadece 3ds max mi kullandınız ?
Çok teşekkürler. 3d max'te modelleyip V-Ray'le render aldım. Son olarak da PS uyguladım.