Konu
3 Boyutlu Mimari Çalışmalarım
29-09-2015, 10:31:18
#10
mervecihan
Ghostcastle adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok beğendim çalışmalarınızı sadece 3ds max mi kullandınız ?
Çok teşekkürler. 3d max'te modelleyip V-Ray'le render aldım. Son olarak da PS uyguladım.