• 02-11-2010, 19:26:36
    #1
    16 aralik 2010 tarihinde yabanci forumdan birine satilmistir, baslikta ismi gecen arkadaslarla bir daha ticaret yapilmayacaktir...
  • 06-11-2010, 13:30:25
    #2
    250 tl
  • 07-11-2010, 02:29:17
    #3
    ...
  • 08-11-2010, 09:14:48
    #4
    Artırım ne zaman biticek eğer bittiyse ürün bende tamamlandı sanırım.

    Hayırlısı olsun iş bankası ödeme bilgilerini alabilirmiyim.

    Saygılar,
  • 08-11-2010, 16:10:01
    #5
    Adalet kullanici isimli arkadasla hemen al konusunda anlasilmistir..

    odeme bekleniyor...
  • 08-11-2010, 16:16:49
    #6
    KaanD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adalet kullanici isimli arkadasla hemen al konusunda anlasilmistir..

    odeme bekleniyor...
    Bu Adalet nickli arkadaş bir çok sefer TEKLİF verdigi domaini almamıştır.
    Umarım Hasret Nickli Kullanıcı verdigi teklif ile magdur edilmez.
  • 08-11-2010, 16:22:46
    #7
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Adalet nickli arkadaş bir çok sefer TEKLİF verdigi domaini almamıştır.
    Umarım Hasret Nickli Kullanıcı verdigi teklif ile magdur edilmez.
    bilgi icin tesekkurler, konuyla ilgilenicem
  • 08-11-2010, 20:49:27
    #8
    Normalde bilgi verilmedi konuyada arkadaş yazmadı teklif yada hemen al ile ilgili bişeyde yazılmadı teklifim devre dışı bırakılarak bişiler sölüyorsunuz satış kuralları dışında yasak olan bişeydir bu yapılanlar.

    Ayrıca özel mesaj olarak bana gönderdiğiniz ben hemen al la sattım eğer almazsa size veririm gibi beni joker olarak görmenizde sizin profesyonel olmadığınızı gösterir. Biraz olgunlaşmanızı öneririm.

    Neyse ben başka bir arkadaştan başka bir domain aldım alan satan hayrını görsün.

    SON
  • 08-11-2010, 21:05:06
    #9
    Olgunlasmak veya profesyonellikle yazdiklarinizin alakasini anlayamadim.

    Burda cok insan tanimiyorum ben, bu Adalet adli arkadas geldi bana 300 Tllik teklif sundu dun aksam, ben de kendisine sizin domaini cok istediginizi kendisine baska bir domain satabilecegimi soyledim, fakat kendisi sadece 300tllik butcesi oldugunu belirtti.

    Sizde bana "hayirli olsun, ben de kaldi" gibisinden mesaj atinca durumu size acikladim, ki domain sizde kalmadi cunku zaman sinirlamasi falan koymadim ki ben, sadece gelen tekliflere gore satip satmayacaktim. Sizi de joker olarak gordugum yok, ben eger Adalet almayacaksa 250 TL'ye ki bu benim zararima oluyor, size saticagimi size de soyledim. Yoksa benim kafamda 250 Tl'ye satmak ta yoktu, fakat bitmek bilmeyen pazarliklarinizdan dolayi cok istediginizi dusunup size vericektim.

    Benim icin satip satmamak sorun degil, bugun olmaz baska zaman satilir, sadece profesyonellik ve olgunlugumu (saniyorum ki Adalet'le olan kisisel husumetten oturu) sorgulamaniz hos bir sey degil, yanlis birsey veya satis kurallarina aykiri birsey yapmadim cunku.