igne.net
12
●1.041
- 09-03-2010, 02:04:491 TL'den de başlatsa 100 TL'den de başlatsa alıcısı o paraya değer görüyorsa teklifini verir. siz demek ki 100 TL'nin altı fiyatlara almayı umduğunuz için teklif vermiyorsunuz, e satıcı da bu fiyatın altına vermeyi istemiyor, o zaman kimse kimsenin zamanını harcamasın diye cesurca yüksek fiyattan başlatmış. arkadaşa saygı duymak gerek.
- 10-03-2010, 02:25:25Sanırım bana kaldı, özel mesajla hesap bilgilerinizi atın. Yarın şehir dışına çıkacağım. Akşam üzeri ödemenizi yaparım, haber veririm size.argo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle