• 09-03-2010, 02:04:49
    #10
    1 TL'den de başlatsa 100 TL'den de başlatsa alıcısı o paraya değer görüyorsa teklifini verir. siz demek ki 100 TL'nin altı fiyatlara almayı umduğunuz için teklif vermiyorsunuz, e satıcı da bu fiyatın altına vermeyi istemiyor, o zaman kimse kimsenin zamanını harcamasın diye cesurca yüksek fiyattan başlatmış. arkadaşa saygı duymak gerek.
  • 09-03-2010, 21:49:16
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    açık artırmanın bitmesine 4 saat kaldı
  • 10-03-2010, 02:25:25
    #12
    argo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açık artırmanın bitmesine 4 saat kaldı
    Sanırım bana kaldı, özel mesajla hesap bilgilerinizi atın. Yarın şehir dışına çıkacağım. Akşam üzeri ödemenizi yaparım, haber veririm size.
  • 11-03-2010, 11:17:12
    #13
    Yönetici onayı bekliyor
    Domain satılmış, transferi tamamlanmıştır.