1 TL'den de başlatsa 100 TL'den de başlatsa alıcısı o paraya değer görüyorsa teklifini verir. siz demek ki 100 TL'nin altı fiyatlara almayı umduğunuz için teklif vermiyorsunuz, e satıcı da bu fiyatın altına vermeyi istemiyor, o zaman kimse kimsenin zamanını harcamasın diye cesurca yüksek fiyattan başlatmış. arkadaşa saygı duymak gerek.