• 03-02-2010, 19:15:54
    #10
    Fiyatta indirime gittim.
  • 04-02-2010, 00:13:38
    #11
    peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paramız olmasa, alma niyetimiz olmasa yormayız parmaklarımızı beyler..
    Olay aslında size gelen bir cevap değil yanlış anladınız sanırım uzun zamandır inceliyorum, alıyorum satıyorum ama bilinen tüm forumlarda pşyasa içler acısı durumda varyemez nickli üye bizden çok çok tecrübelidir domain konusunda , ilk kez bu konuda isyana yaklaştığını görüyorum diyebilirim, açıklamasını yapar çekilirdi lakîn haklı olarak bu kez patlamak üzere olduğunun sinyallerini veriyor;

    3 - 4 Karakter domain denilince 1 TL'ye teklif gelmemesi ne demek???

    Forumlar almış başını gidiyor, genç üyeler sağolsunlar cin olmadan adam çarpmaya çalışıyorlar , profesyonel şeytanlar zaten hâk getire vs vs vs

    Sorunlar Saymakla Bitmez!!!

    Hayırlı Satışlar Diliyorum Satan Üyeye!!!

    Bol Kazançlar
  • 04-02-2010, 01:31:39
    #12
    Fiyatı yüksek falan değil gayet normal.
  • 04-02-2010, 16:52:55
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Bu domainleri alsa alsa yabancılar alır, onlar piyasadan anlıyor. Bizde piyasa gerçekten ölü. Birtek domain değil host,reseller işine bakarsak anlayabiliriz.
  • 04-02-2010, 19:58:01
    #14
    eğer hemalhemsat.com üzerinden taksitli satış açma imkanın varsa ay9.com a 200 USD verebilirim.
  • 19-02-2010, 10:53:20
    #15
    600 TL özel indirim uyguladım sadece haftasonu için.Daha sonra satışı sonlandıracağım.
  • 21-02-2010, 12:38:43
    #16
    domainler tarafımca alınmıştır.