paramız olmasa, alma niyetimiz olmasa yormayız parmaklarımızı beyler..
Olay aslında size gelen bir cevap değil yanlış anladınız sanırım uzun zamandır inceliyorum, alıyorum satıyorum ama bilinen tüm forumlarda pşyasa içler acısı durumda varyemez nickli üye bizden çok çok tecrübelidir domain konusunda , ilk kez bu konuda isyana yaklaştığını görüyorum diyebilirim, açıklamasını yapar çekilirdi lakîn haklı olarak bu kez patlamak üzere olduğunun sinyallerini veriyor;
3 - 4 Karakter domain denilince 1 TL'ye teklif gelmemesi ne demek???
Forumlar almış başını gidiyor, genç üyeler sağolsunlar cin olmadan adam çarpmaya çalışıyorlar , profesyonel şeytanlar zaten hâk getire vs vs vs
Sorunlar Saymakla Bitmez!!!
Hayırlı Satışlar Diliyorum Satan Üyeye!!!
Bol Kazançlar