• 26-06-2009, 21:20:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar bir kac gün once VPS aldim ve dün baslayan sifre sorunula bir anlasmasizlik oldu, vps aldiktan sonra turkiyeresellerden hemen sormustum XP kuramazmi diye loglarda gorursunuz yok falan demisti. ve bügün sordum gine xp kuramazmisin kurarim dedi 20tl istiyor benden bende 10$ var dedim ppla odicem o birkere falan diyerek kurmadi vps ozaman rica ettim birkereye mahsus ucretsiz kursun yok biz anlayisla calismiyor diyor. boyle bir hosting anlasmasi varmi arkadaslar. loglari okuyun gorun sonra ondan hosting alicakmisiniz siz karar verin.

    NOT: bu arada parami geri istedigimde okursunuz bana sozlesmeden bahsediyor sanki bana bir sozlesme imzalatmis gibi yada okutmus gostermis, birde demezmi ben mecbur degilim gostermeye. o mecbur degilmis.


    Messenger Plus! Nachrichtenverlauf
    Sitzungsstart: 26 Haziran 2009 Cuma
    Mustafa (nullsoft@hotmail.de)
    1 Gb Ram Ko - Vps 60 tl Stoklar ile sınırlı. (info@turkiyereseller.com)
    (00:28) Mustafa: slm
    188.40.255.11
    (00:28) Mustafa änderte den Status in Beschäftigt
    (00:28) Mustafa änderte den Status in Online
    (00:28) Mustafa änderte den Status in Beschäftigt
    (00:28) Mustafa änderte den Status in Online
    (00:28) 1 Gb Ram Ko - Vp: A.s
    (00:28) Mustafa: admin sifrem degismis
    (00:28) Mustafa: 202020 giriyorum kabul etmiyor
    (00:29) 1 Gb Ram Ko - Vp: bakayım
    (00:29) 1 Gb Ram Ko - Vps 60 tl Stoklar ile sınırlı. änderte den Status in Beschäftigt
    (00:29) 1 Gb Ram Ko - Vps 60 tl Stoklar ile sınırlı. änderte den Status in Online
    (00:30) 1 Gb Ram Ko - Vps 60 tl Stoklar ile sınırlı. änderte den Status in Beschäftigt
    (00:30) 1 Gb Ram Ko - Vps 60 tl Stoklar ile sınırlı. änderte den Status in Online
    (00:30) 1 Gb Ram Ko - Vps 60 tl Stoklar ile sınırlı. änderte den Status in Beschäftigt
    (00:34) Mustafa: sorun sifredemi hocam
    (00:39) 1 Gb Ram Ko - Vp: sıfreyı kırmayı denıyorum
    (00:39) Mustafa: tmm hocam
    (00:41) 1 Gb Ram Ko - Vp: sende sanslısın bende
    (00:41) 1 Gb Ram Ko - Vp: kırdım cunku ılk defa proxmoxta
    yoksa sıfırdan kuracaktık
    (00:41) Mustafa: neymis
    (00:42) 1 Gb Ram Ko - Vp: şifreyi kırdım dıyorum bılmıyorumki ne şifre.
    (00:43) Mustafa änderte den Status in Beschäftigt
    (00:43) Mustafa änderte den Status in Online
    (00:43) Mustafa änderte den Status in Beschäftigt
    (00:43) Mustafa änderte den Status in Online
    (00:43) Mustafa: kirdin sifreyi anladim
    (00:43) Mustafa änderte den Status in Beschäftigt
    (00:43) 1 Gb Ram Ko - Vp: yeni şifre vericem beklersen bıraz
    (00:44) Mustafa änderte den Status in Online
    (00:44) Mustafa: beklerim ne demek
    (00:44) Mustafa: yaaa olumsuz yok abi dunyada
    (00:46) Mustafa: pardon ya bu sizin icin degildi
    (00:51) 1 Gb Ram Ko - Vp: 101010
    ynei şifre
    şifrenizi değişin
    (01:00) Mustafa: sifreyi degistirdim simdi onu kabul etmiyor
    alla alla
    (01:01) Mustafa: sen en iyisi yeniden kur
    bu kafayi yedi
    (01:14) Mustafa: kuruyormusun yeniden
    ?
    (01:49) 1 Gb Ram Ko - Vp: yeniden kurulum ucreti 20 tl
    (01:49) Mustafa: hayda
    (01:49) Mustafa änderte den Status in Online
    (01:49) 1 Gb Ram Ko - Vps 60 tl Stoklar ile sınırlı. änderte den Status in Abwesend
    (01:49) Mustafa: tmm ozaman ben kulanmadan size kalsin vps
    siz kulanin
    (01:51) Mustafa: kulandigim gunleriin parasini hesaplyip
    geri kalanini geri odermisin
    (01:52) 1 Gb Ram Ko - Vp: Geri ödeme yok.
    (01:52) Mustafa: ozaman ppdan geri alirim ne demek geri odemek yok
    (01:53) Mustafa: vpsda sifre degistirdim
    1dk sonra degistirdigim sifreyi kabul etmiyor
    (01:53) 1 Gb Ram Ko - Vp: Sözleşmeyi okumanızı tavsiye ederim.
    (01:53) Mustafa: hic birsey okumam ben
    ben sozlesme falan okudumu ?
    (01:53) Mustafa: yada bana boyle birseyden bahsetinmi ?
    sozlesme sartlarini konu altina ekledinmi ?
    (01:54) Mustafa: hangi sozlesmeden bahsediyorsun ?
    (01:54) 1 Gb Ram Ko - Vp: okumadıgın sözleşmeden
    (01:55) 1 Gb Ram Ko - Vp: ben bu konu uzerıne tartısmıyorum sizinle. format ucretını gecersınız format atarız gecmezsenız hızmet son suresıne kadar kullanırsınız.
    kullanıcı hatası bızı ılgılendırmıyor
    (01:55) Mustafa: ne alaka kulanici hatasi ya
    ilk sifredemi kulanici hatasi ?
    (01:55) Mustafa: dün girdim bugun giremedim eski sifrele
    sen degistirdin
    1dk sonra ben degistirdim gine giremiyorum
    (01:56) Mustafa: parayi vermezseniz ppdan disput acarim
    bu konustuklarimizi r10da paylasirim
    (01:57) 1 Gb Ram Ko - Vp: tehdit ile istediğinizi yapamazsınız zaten log lar kayıt altına alınıyor bende logları koyarım nıye tehdıt edıyorsunkı senın ısını ben ucretsız yapmak zorunda degılım sana hızmetı verıyorum sıfre kaybedıyorsun yenı sıfre verıyorum kendın degıstırıyorsun sıfrenı sonra kaybedıyorsun dıyorsun format at yok r10 a verırım nereye verıyorsan ver tehdıtle hıc bır sey yapamazsın ...!
    bu konu uzerıne daha konusmuyorum. dedıklerımı tekrar oku ıstersen bız cocuk oyuncagı ıs yapmıyoruz.
    (01:57) Mustafa: ya ne alaka sifre kayip ediyorum ya
    nasil kayip edim
    (01:57) 1 Gb Ram Ko - Vp: r10 ada konuyu mutlaka aç tamam mı
    (01:58) Mustafa: senin verdigin sifreyi bugun kabul etmedi
    (01:58) 1 Gb Ram Ko - Vp: ay sonu hızmet bıttıgındede bu vps i iptal ettır hızmet saglamak ıstemıyorum bu sekılde sorunlu musterıye.
    ıyı geceler size.
    (01:59) Mustafa: ben ppdan alirim parami hic merak etme
    (01:59) Mustafa: r10da banlanirsin insalla
    (02:00) 1 Gb Ram Ko - Vp: Sözleşmede şöyle bir madde var hatırlatayım su anda sıte bakımda gosteremıyorum bır ara gosterırım. musterı ılıskılerını zedeleyıcı konusmalar sonucunda hızmet sonlandırılır bılgın olsun benımle bu sekılde konusmya hakkın YOK
    tartısmıcam dıyorum ama beddua etmeye ne hakkın var
    ne yanı al alabılıyorsan o zaman
    (02:01) Mustafa: bak
    (02:01) 1 Gb Ram Ko - Vp: ben sımdı senın vps ini kapatırım bes kurusta alamazsın bu sekılde konustugun ıcın
    (02:01) Mustafa: bana hala sozlesmeden bahsediyorsun
    sen o sezlesmeyi kime gosterdin ?
    o sozlesmeden hic simdiye kadar bahsetinmi ?
    (02:01) 1 Gb Ram Ko - Vp: gostermek zorunda degılım sıtede var okusaydın
    (02:01) Mustafa: ne konusuyorsun bos bos
    ne alaka
    sen mecbursun bana onu gostermeye
    (02:01) 1 Gb Ram Ko - Vp: sozlesmeyı okumadan hızmet almayacaksın o zaman
    mecbur degılım
    (02:01) Mustafa: tabiki
    (02:01) 1 Gb Ram Ko - Vp: bu senın sorumlulugun
    (02:01) Mustafa: tmm tmm
    ben ppda actim disput
    parami alirim
    r10da gorusuruz
    (02:02) 1 Gb Ram Ko - Vp: k.bakma sana ayırcak vaktım yok
    bu sekılde konusmaya devam et sana hıc vakıt ayırmam
    gorusecek ne varsa gorusulur kımsınkı benı tehdıt edıyorsun ne hakla
    (02:02) 1 Gb Ram Ko - Vp: amacın ne 20 tl vps parası verıp karalamaksa bu cok kolay
    (02:02) Mustafa: ne alaka tehdit ?
    (02:02) 1 Gb Ram Ko - Vp: tehdıt edıyorsun sen benı
    (02:02) 1 Gb Ram Ko - Vp: soyle yaparım boyle yaparım log lar kayıtta merak etme
    (02:02) Mustafa: senden insan gibi rica etim
    kulandigim parayi tut
    gerisini ver
    sen yok sozlesme
    (02:03) 1 Gb Ram Ko - Vp: aç sıkayetını acarsan umrumda bıle degıl benı gece vaktı sınırlendırmeye hakkın yok
    anladın mı ?
    (02:03) Mustafa: sozlesme imzaladimi ?
    (02:03) 1 Gb Ram Ko - Vp: beddua etmeye hıc hakkın yok
    (02:03) Mustafa: tmm
    bye
    (02:05) Mustafa: burada fiberservere de yazik oluyor adamin hesabina disput aciyorum
    (02:06) 1 Gb Ram Ko - Vp: tamam magdem gerı alacagına emınsın hızmet iptalını ıstıyormusun ?
    vps i kapatalım mı yedeklerını aldın mı ?
    (02:06) 1 Gb Ram Ko - Vp: Evet ?
    (02:06) Mustafa: yedek istemiyorum
    (02:06) 1 Gb Ram Ko - Vp: vps i kapatalım mı ?
    (02:07) Mustafa: kapat
    (02:07) 1 Gb Ram Ko - Vp: tamam
    (02:08) 1 Gb Ram Ko - Vp: İstersen sıfrenı tekrar yenıleyebılırım.
    bunu ucretsız olarak yapıyoruz.
    (02:08) Mustafa: bosver durum bu noktaya kadar gelmis artik
    (02:09) Mustafa: bana bunu niye bastan demedin direk 20$ istiyorsun
    (02:09) 1 Gb Ram Ko - Vp: dolar değil TL
    (02:10) 1 Gb Ram Ko - Vp: herseyi bastan nasıl soylıyelım ? yada nıye sen sormuyorsun magdem bu kadar bılınclı kullanıcısın
    (02:10) 1 Gb Ram Ko - Vp: sımdı bak gunde 10 ve civarı kurulum yapıyoruz normal sure olarak yanı kurulum virtuozzo gibi 2 dk da olmuyor bu da emek oluyor zaman oluyor ben bunu almam gereklı sende bu sekılde dıyınce ısler karısıyor
    (02:11) 1 Gb Ram Ko - Vp: ben hıc bır musterıyı bu sekılde uzmem ama sen dırekt kırıcı oldun
    (02:11) Mustafa: hic alakasi yok
    sizden boyle birsey beklemedim
    (02:11) 1 Gb Ram Ko - Vp: yazdıklarını donup okursan
    (02:11) Mustafa: 1dk sonra sifreyi kabul etmiyor
    sen diyorsun benim hatam
    niye benim hatam?
    (02:11) 1 Gb Ram Ko - Vp: sıfre olarak ne yazdın
    soyle bakıyım
    ne sıfresı yazdın
    (02:12) Mustafa: *******
    (02:12) 1 Gb Ram Ko - Vp: ben sana ne dedım sende sanslısın bende sanslıyım sıfreyı kırdım dedım
    degıstırıp verdım
    (02:12) Mustafa: evet dedigin gibi hemen sifreyi degistirdim sonra
    (02:12) 1 Gb Ram Ko - Vp: ve sen ılk tın proxmox yazılımı uzerınde sıfresı kırılıp degıstırılıp verılen
    senden baska kımsede olmadı bu olay
    sen buyuk ıhtımal ıle sıfrenı ya yanlıs yazdın yada yanlıs gırdın
    (02:13) 1 Gb Ram Ko - Vp: emınmısın bu sıfre olduguna ?
    (02:13) Mustafa: hocam mumkun degil
    sifreyi ikikez yaziyoruz zaten
    ve 1dk once verdigim sifreyimi bilmicem
    (02:14) 1 Gb Ram Ko - Vp: harflerın buyuklugu kucuklugu
    (02:14) Mustafa: ona bakmadim
    (02:14) 1 Gb Ram Ko - Vp: ona bakın ama
    (02:14) Mustafa änderte den Status in Beschäftigt
    (02:14) Mustafa änderte den Status in Online
    (02:14) Mustafa: yok hocam ondan degil
    zaten uyariyo caps acik diye
    oyle birsey yoktu
    (02:15) Mustafa: ya bakin ben 12 yasinda cocuk degilim
    0 para icinde degilim
    (02:15) 1 Gb Ram Ko - Vp: yas ıle alakası yok ınsanlık halı
    (02:15) Mustafa: beni kiran nokta
    (02:15) 1 Gb Ram Ko - Vp: yanlıs gırebılırsın
    (02:15) Mustafa: benim hatam demeniz
    (02:15) 1 Gb Ram Ko - Vp: sen kullandıgın ıcın kımın hatası olabilir baska
    benım olabilirmi ?
    (02:15) Mustafa: tmmda
    (02:16) 1 Gb Ram Ko - Vp: ben suclama yapmıyorum burayı yanlıs anlama
    (02:16) Mustafa: senin verdigin sifre ne oldu ?
    202020
    (02:16) 1 Gb Ram Ko - Vp: dıyorumkı
    (02:16) Mustafa: onudami ben degistirdim
    (02:16) 1 Gb Ram Ko - Vp: bılmıyorum orasını
    (02:16) Mustafa: iste ortada bir sorun var
    dun baglandim 202020 sorun yoktu
    (02:16) 1 Gb Ram Ko - Vp: ortada bır sorun oldugu zaten bellı
    sıfre nedir gizliliktir.
    ben sıze parola verıyorum dıyorumkı bunu degıstırın
    (02:17) 1 Gb Ram Ko - Vp: degıstırdın yada degıstırmedın sorun olustu
    sımdı sıfrenı yenıleyeyım mı ?
    (02:17) Mustafa: hocam degistirdim hemen
    (02:17) 1 Gb Ram Ko - Vp: sıfrenı yenıleyeyımmı ?
    (02:17) Mustafa: yenile
    (02:17) 1 Gb Ram Ko - Vp: tamam
    (02:17) Mustafa: ****** yapin bukez
    (02:21) 1 Gb Ram Ko - Vp: Leitete eine Dateiübertragung ein
    (02:21) Sie konnten die Datei "yef1DEB.tmp.jpg" von 1 Gb Ram Ko - Vps 60 tl Stoklar ile sınırlı. nicht empfangen.
    (02:21) 1 Gb Ram Ko - Vp: *********
    sıfre strong karıısk yanı
    boyle olsun
    (02:21) Mustafa: tmm
    (02:21) 1 Gb Ram Ko - Vp: gırmeyı denermısın
    (02:22) Mustafa änderte den Status in Beschäftigt
    (02:22) Mustafa änderte den Status in Online
    (02:22) Mustafa: tmm girdim
    (02:22) 1 Gb Ram Ko - Vp: sen bu sıfreyı tekrar degıstır ıstersen
    bende bılmıyım
    (02:22) Mustafa: yok ben elemem artik
    (02:22) 1 Gb Ram Ko - Vp: tek sen bıl
    huzursuz oluyorum
    (02:22) Mustafa: yok hocam tekrar sorun cikar
    (02:22) 1 Gb Ram Ko - Vp: ok o zaman
    Sitzungsstart: 26 Haziran 2009 Cuma
    Mustafa (nullsoft@hotmail.de)
    1 Gb Ram Ko - Vps 60 tl Stoklar ile sınırlı. (info@turkiyereseller.com)
    (19:20) Mustafa: slm
    ya hocam benim servere niye bir xp kurmuyorsun ???
    (19:20) Mustafa: ppda 10$ var gonderirim
    (19:20) 1 Gb Ram Ko - Vp: İsterseniz kurarız niye kurmayalım.
    (19:21) 1 Gb Ram Ko - Vp: pp odeme almıyoruz artık o bir seferlikti
    (19:21) Mustafa: hocam bedava kurun ozaman lütfen
    ben bununla anlasamiyorum
    (19:21) 1 Gb Ram Ko - Vp: Malesef bedava kuramayız.
    (19:21) Mustafa: yapma be usta
    (19:21) Mustafa: rica ederim
    (19:22) 1 Gb Ram Ko - Vp: Anlıyorum rica ediyorsunuz fakat olsa şu anda malesef demem.
    (19:22) Mustafa: nasil olsa
    (19:22) Mustafa: ya bakin ben ilk gunde size serverden memnunum demistim
    sorun yok
    tek sorun dun su sifrele yasadik
    birde bu server 2003 hic sevmedim
    (19:23) Mustafa: kurun xp ben serveri deva etiririm suresi bittimi
    (19:25) Mustafa: ?
    (19:28) Mustafa: yada siz herhalde fiberserverle tanisiyorsunuz
    ozaman soyle yapalim
    (19:28) Mustafa: izin verin ben onlarin serverine gecim
    zaten parayi onlara yatirmistim?
    (19:28) 1 Gb Ram Ko - Vp: Ödemeyide ondan ben aldım zaten.
    Öyle birşey söz konusu olamaz.
    fiberserverda windows yok zaten
    linux çalışıyorlar.
    (19:29) Mustafa: Ek ÖZELLİKLER :
    * windows 2003
    * windows 2008
    * windows XP
    bunlar var hocam
    bugun kampanya yapmislar
    (19:29) 1 Gb Ram Ko - Vp: bugunü bilmiyorum ama oyle bırsey olmaz.
    (19:30) Mustafa: tmm kalirim sizin serverde
    ama windows xp niye kurmuyorsunu
    olsa maalesef demem dediniz
    ney olsa ?
    (19:30) 1 Gb Ram Ko - Vp: Xp kurmam demedim.
    Kurarım format ücretini yollarsanız kurarım dedim.
    (19:31) Mustafa: ya birkereye mahsus yapmsan olmazmi ?
    (19:34) Mustafa: ?
    (19:35) 1 Gb Ram Ko - Vps 60 tl Stoklar ile sınırlı. änderte den Status in Beschäftigt
    (19:35) 1 Gb Ram Ko - Vps 60 tl Stoklar ile sınırlı. änderte den Status in Online
    (19:48) Mustafa: birde cevap vermiyorsun
    diyecek lafim yok
    (19:48) 1 Gb Ram Ko - Vp: Kaç kere daha hayır diyeyim ?
    daha neyine cevap istiyorsunki zaten
    (19:49) 1 Gb Ram Ko - Vp: olmaz dıyorum bırde dıyorsunkı cevap vermıyorsun
    (19:49) Mustafa: ya birakin
    pisman oldum sizinle ise basladigima
    bukadar anlayissiz biri oldugunu bilseydim
    almazdim
    (19:49) 1 Gb Ram Ko - Vp: Anlayışla iş yapmıyoruz.
    (19:50) Mustafa: oyle olsun
    ben nekada anlayisli oldugunu r10da paylasirim
    insanlar bilsin
    (19:50) Mustafa: yazilar olsun
    (19:50) 1 Gb Ram Ko - Vp: Hakaretlere artık dayanamıyorum bılmış ol insan gıbı konus benımle
    para verdın dıye benı ezmek ne hakkın
    (19:51) Mustafa: yaziklar olsun sana
    (19:51) 1 Gb Ram Ko - Vp: sana yazıklar olsun boyle musterı oldugunu bılsem zaten sana hızmet sunmam ben
    (19:51) Mustafa: tmm tmm
    (19:52) 1 Gb Ram Ko - Vps 60 tl Stoklar ile sınırlı. wurde blockiert



    Ve disput acicam simdi ppdan
  • 26-06-2009, 21:40:59
    #2
    Ali Beyden Böyle Birşey Beklemem.
  • 26-06-2009, 21:41:24
    #3
    Logların başı ve sonu eksiksiz olarak burada yorum yapmak isteyen yapabilir.

    Loglardan seçmece yapmıyoruz kendimizi haklı çıkartmak için haklı hak ettiği yeri bulur zaten.

    Kısa bir açıklama yapayım. Kim olursa olsun tehdit ile hakaret ile hiç bir şey yapamaz. Herşey sözleşmede mevcuttur. Bu kadar bilinçli bir kullanıcı ise sözleşmeyi niye okumuyor ? Al oku diye adamın illa gözüne gözüne mi tutalım okutalım zorla ? neyse yorum R10.net' e kalmış fazla söze gerek yok.

    Log url: Tarih

    Url: http://img194.imageshack.us/img194/7609/21130813.jpg
  • 26-06-2009, 21:50:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    turkiyereseller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logların başı ve sonu eksiksiz olarak burada yorum yapmak isteyen yapabilir.
    Loglardan seçmece yapmıyoruz kendimizi haklı çıkartmak için haklı hak ettiği yeri bulur zaten.
    Kısa bir açıklama yapayım. Kim olursa olsun tehdit ile hakaret ile hiç bir şey yapamaz. Herşey sözleşmede mevcuttur. Bu kadar bilinçli bir kullanıcı ise sözleşmeyi niye okumuyor ? Al oku diye adamın illa gözüne gözüne mi tutalım okutalım zorla ? neyse yorum R10.net' e kalmış fazla söze gerek yok.
    Log url: [url=http://www.turkiyereseller.com/log.htm]Tarih[/media]
    Url: [media]http://img194.imageshack.us/img194/7609/21130813.jpg[/media]
    seni kimse tehtid etmedi senden adam gibi rica ettik!!! loglar hic elemedim sadece sifreleri ***** yaptim bukadar. ve ilk gunden itibaren loglar yokmus bende onlari ekliyemedim ama dunden itibaren tum loglar bunlar!..

    Sanki sozlesme imzalatmis gibi bir tavir yapiyorsun ?? ne alaka ????


    Loglardan secme yapmissin nerede yaptim acaba ??? niye yalan dolan konusuyorsun ??? tum log bu degilmi ?? sahtekarliga hic gerek yok. adam gibi loglari atim buraya sana msnden urlda atim sende fikrini soyle diye!.

    Musteri memnuniyeti diye birsey var ben o windows server 2003den memnun degilim ve xp istidem 10$ var dedim vericem ppdan istemedin rica ettik ucresiz yap birkereye mahsus yok oda olmadi!.
  • 26-06-2009, 22:00:09
    #5
    Ali Bey gerekeni , gerektiği gibi yapacaktır diye düşünüyorum...
  • 26-06-2009, 22:03:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bu arada yeni server aldim konuda gecen fiverserver o degilmis fiberservertelekomdan bahsetmisim loglarda tabi bilmiyordum.
  • 26-06-2009, 22:25:38
    #7
    2 aydır TürkiyeReseller'i kullanıyorum, 512 vps paketim var.. Ali bey gerçekten çok nazik ve iyi bir destek veriyor ben memnunum..
  • 26-06-2009, 22:37:47
    #8
    Yanlış anlaşılmasın sadece fikrimi söylüyorum....

    konuşmayı baştan sona okudum birinci konuşmada nullsoft haklı ama sorun orda çözülmüş aranızda. ikinci konuşma ise ilginç adamdan rica ediyorsunuz yapamam diyor. Rica ederim diyorsunuz yine olmaz diyor bu sefer r10 da konu açarım Her rica edip karşılığını alamayan r10'a konumu açıyor...

    Bu arada ikisinide tanımam
  • 26-06-2009, 22:53:01
    #9
    Şimdi burada ilginç olan durum şu.

    Türkiyereseller yani Ali bey reinstall durumunda para istiyor. Gayette haklı olarak görüyorum. Peki hizmet sözleşmesini alırken göstermedi diyorsunuzda ben bunun şifresini kaybettiğimde yada sistemi dağıttığımda format vs. gibi hizmetleri ücretsiz vericekmisiniz diye sormuşmuydunuz ? Bu yönden müşteri haksız.

    Firmanın hatasıda laf dalaşı yapması msn üzerinden. Bu tür konularda msn yerine ticket sistemini tercih etmemesi kötü olmuş.

    Yinede iki taraf içinde en hayırlı olanı diyorum.