Yanlış anlaşılmasın sadece fikrimi söylüyorum....

konuşmayı baştan sona okudum birinci konuşmada nullsoft haklı ama sorun orda çözülmüş aranızda. ikinci konuşma ise ilginç adamdan rica ediyorsunuz yapamam diyor. Rica ederim diyorsunuz yine olmaz diyor bu sefer r10 da konu açarım Her rica edip karşılığını alamayan r10'a konumu açıyor...

Bu arada ikisinide tanımam