Logların başı ve sonu eksiksiz olarak burada yorum yapmak isteyen yapabilir.
Loglardan seçmece yapmıyoruz kendimizi haklı çıkartmak için haklı hak ettiği yeri bulur zaten.
Kısa bir açıklama yapayım. Kim olursa olsun tehdit ile hakaret ile hiç bir şey yapamaz. Herşey sözleşmede mevcuttur. Bu kadar bilinçli bir kullanıcı ise sözleşmeyi niye okumuyor ? Al oku diye adamın illa gözüne gözüne mi tutalım okutalım zorla ? neyse yorum R10.net' e kalmış fazla söze gerek yok.
Log url: Tarih Url: http://img194.imageshack.us/img194/7609/21130813.jpg