• 09-12-2025, 05:28:56
    #1
    bu kadar uzakta oturulur mu yaaa. silent hilldeki yere geldik resmen, benim içinde mardin'e gelmeme sebep olduğu için selim abik beyfendiye teşekkürü borç bilirim, güzel sohbet oldu, vallahi eğlendim, gariban bir adam.


    https://www.youtube.com/watch?v=iWVxvbYcBAY
  • 09-12-2025, 05:38:17
    #2
    @SEOKOZ; Testo sen misin hocam
  • 09-12-2025, 09:39:22
    #3
    🎩 SMM PANEL YAZILIMI 🎩
  • 09-12-2025, 10:23:55
    #4
    Vanq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @SEOKOZ; Testo sen misin hocam

    Hocam Video açıklaması o
  • 09-12-2025, 10:24:51
    #5
    wenja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Hocam Video açıklaması o
    Mesajı hemen attıktan sonra farkettim değiştirmedim olmadığını biliyodum tabi. öyle yazmasına şaşırarak yazdım.
  • 09-12-2025, 10:24:54
    #6
    Growth Manager
    Vanq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @SEOKOZ; Testo sen misin hocam
    kameramanıdır belki hocam
  • 09-12-2025, 10:25:38
    #7
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kameramanıdır belki hocam
    O da geldi aklıma
  • 09-12-2025, 10:25:48
    #8
    Vanq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajı hemen attıktan sonra farkettim değiştirmedim olmadığını biliyodum tabi. öyle yazmasına şaşırarak yazdım.
    Eyvallah hocam. Ben de acaba şakasına mı söylüyor diye bir tereddüt ettim ama yine de attım
  • 09-12-2025, 10:27:52
    #9
    testo taylan fen liseliymiş biliyo muydunuz? bunu öğrendiğimde kafamdaki tüm taşlar oturdu. tanıdığım tüm fen liseliler testo taylan gibiydi garipti.