hankook lastikler ile gelen teslam ile viraj testi yaptık,ya asfalt ya lastik çok kötü,siz karar verin bir de 500 aboneye çok az kaldı desteklerinizi bekliyorum r10 ailesi

https://www.youtube.com/watch?v=VLouTYawOn8