Herkese selam,

Lo-fi müzikler üzerine çalışıyorum. Aşağıdaki tarzda videolar oluşturan bir bot yazdım.

Öncelikle programın çıktı olarak verdiği 2 - 3 saatlik müziği arabada sabahları dinliyorum. İlgisi olan kişilerin hoşuna gidebilir diye düşünüyorum.
  • Program 5 dakikalık videoyu 1-2 dakika içerisinde yapıyor.
  • Program 2 saatlik bir videoyu iÅŸlemci gücünüze baÄŸlı olarak, 15 - 20 dk içerisinde hazırlıyor.
Müzikleri sıfırdan kendisi oluşturduğu için telif hakkına takılması mümkün değil

Görselleri kanva'dan aldım. (Daha profesyonel çalışılabilir)

Programdan bahsettiğim birkaç kişi, satın almak istedi ama emin olamadım.

Sizce programı mı satmalı? Yoksa çıktı olarak videoları mı satmalı?



https://www.youtube.com/watch?v=Vgu2B1PgBYg