Bende nedense bu tür içerikleri üretiyormuş gibi ses ekleyip geçiş yapmanın üreticilikle hiç alakası olmadığı düşüncesi var.
Üreticiler milyonlar harcasın her karesini arkadaş alsın onun üzerine dublaj yapsın yayınlasın ee bu firma boşa mı uğraştı bana nedense ilerleyen zamanlarda bu tür kanalların önünü kesecekler gibi geliyor burada üreticilik yok emek var katılıyorum ama asıl emek üretenlerin.
İnanılmaz bir yükseliş
9
●738