Merhaba Kirwelerim. Bundan 1.5 Sene Önce 130K Kanalımı Bana Mail Atan Birisine Sattım. Sattığım Hesabın Mail 11 Senelik Mail Adresimdi. E-devlet ime E Nabızıma bile o mail bağlı. Hesapta 700 den Fazla Videom Vardı. Maili Geçtim Bu Videolarımda Emek Vardı. Satan Kişi İle Ticaretimize Dair Kanıtlar Var ve Kanalın Eski Fotolarıda Var Satılmadan Önce Ki. Sattığım Kişi Wp Aramasında Videoları ve Maili vereceğini söyledi. Defalarca sordum kanal onda olmasına rağmen sattım dedi. Avukatım sağlam bu kişiye dava açacağım. Bana dlandirici muamelesi yapıp velet falan yazdı. Zaten kendine ait bir numara bile kullanmıyor kendine ait numarasına yazdım ordanda velet vs. yazdo. Sosyal medya hesaplarının alım satımı yasak bunu biliyorum. Ama bu kişi videolarımı vermediği için Pazartesi günü çok sağlam bir dava açacağım belgelerle ve sürekli satış yaptığına dair. Benim bu videoları alma şansım varmı? Olumsuz sonuçlanacaksa bile dava ki sanmıyorum kanalın görüntüleri vs hepsi var.
Görüşlerinizi bekliyorum ve birazdan o kişide tanıdıklarını bu konuya yönlendiricek eminim yorum için
Allaha emanet kirvelerim