Ben türkiyede açtım 3 adet ingilizce kanal, hep türkiye öneriliyordu videolar video ingilizce olduğu için türkler izlemiyordu yani ingilterede açılsa iyi olur
konunun trde açmayla alakası yok aşşağıdaki kanal da trde açılmış yeni bir kanal.
kalitesiz icerik yayinliyorsaniz kalitesiz ziyaretciler izler. bir de es dosta gonderiyor ve onlar da izliyorsa, onlarin benzerleri de ayni ulkeden girecegi icin, ese dosta gondermeyin izlemeleri icin. algoritmayi etkiliyor.