Herkese merhabalar arkadaşlar,

Öncelikle r10.net üzerinden ilk paylaşımım, umarım forum kullarına aykırı işlem olarak konu açmıyorumdur.
Sizlere sormak istediğim ve destek beklediğim bir kaç konu var, Vakit ayırırsanız sevinirim.

Öncelikle 5-6 yıllık gmail hesabım üzerinden yeni bir youtube kanalı oluşturdum. Gmail hesabının eski olmasının bir artısı varmıdır, Çünkü bazı youtube kanal satışlarında eski hesap olarak ekstra belirtiyorlar.

İkinci bir konu olarak, siyah ekran videolarını temel taslak olarak düşünüyorum. Yani siyah ekran üzerine yazı veya ses gelecek. Görselliğe önem verenler olduğu kadar, Siyahı sevenlerde mevcut olacaktır diye düşünüyorum.

Youtube kanalımın linki aşağıda bilginize sunulmuştur. Kontrol edip değerli yorumlarınızı benimle paylaşırmısınız.

Link:https://www.youtube.com/channel/UCka...ep_PwO1OseH8wg