• 02-08-2022, 11:41:25
    #1
    Merhaba arkadaşlar uzun uğraşlar sonucunda 100.000 aboneye ulaştık. Sevincimizi sizlerle paylaşmak istedik.
    Destekleriniz için teşekkürler.

    https://www.youtube.com/watch?v=PcOfWP_H658


    Kanal rozeti alamıyorum uygun değil diye çıkıyor bu konu ile ilgili yardımcı olabilir misiniz?
  • 02-08-2022, 11:43:42
    #2
    Hocam animasyonları siz yaptıysanız gerçekten çok güzel, bravo
  • 02-08-2022, 11:48:22
    #3
    Behrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam animasyonları siz yaptıysanız gerçekten çok güzel, bravo
    Evet hocam animasyonlar tarafımca yapılmıştır. Daha öncesinde 2D olarak başladım. Şimdilik 3D için geçiş aşamasındayım. 3D yapmak istiyorum ama çok uğraştırıyor.
  • 02-08-2022, 12:02:28
    #4
    Çok güzel içerik mükemmel animasyon hep sizin gibi profesyonel ekip Arkdaş'im olsun istemişimdir
  • 02-08-2022, 12:04:02
    #5
    tebrikler hocam size tavsiyem biraz daha ingilizce türden yapmanız
  • 02-08-2022, 12:13:49
    #6
    Demhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tebrikler hocam size tavsiyem biraz daha ingilizce türden yapmanız
    2-3 ay içerisinde yeni bir kanal açıp sadece ingilizce içerik üretmek için çalışmalara başlayacağım. Mevcut kanal türkçe olduğu için buna ingilizce içerik attığımda çok fazla izlenmeyecektir. Daha öncesinde birkaç denememiz oldu pek izlenmedi. Öneriniz için teşekkürler.
  • 02-08-2022, 12:16:43
    #7
    tebrikler hocam açılış zamanına bakınca da çok mükemmel bi başarı. İngilizce olarak da yaparsanız mükemmel gelir kapısı olur
  • 02-08-2022, 12:23:02
    #8
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel içerik mükemmel animasyon hep sizin gibi profesyonel ekip Arkdaş'im olsun istemişimdir
    Hocam daha kendimi profesyonel olarak görmüyorum. Daha çok işim var. Ta ki tvlerde veya sinemada animasyonlarım görünmediği sürece profesyonel olduğumu hissetmeyeceğim. 2 sene içerisinde animasyon stüdyosu açıp bir ekip kurmayı düşünüyorum.
  • 02-08-2022, 12:25:08
    #9
    tebrikler hocam,animasyonları hangi prg ile yapıyorsunuz?
    bu arada ceviz satan yerlerden özel reklam alabilirsiniz