• 16-10-2021, 14:54:57
    #1
    Selamlar, arkadaşlar Youtube abonesi aldım dün 2k aldığım arkadaş sisteme giriş yapıyorum aboneler için ancak dedi dünden beri bekliyorum bir abone bile gelmedi kendisine bildirdim whatsapp no üzerinden beni aradı 72 saatte tamamlanıyor falan dedi aslında dediği doğru ancak dün akşamdan beri bir abone bile gelmedi sizce normal midir ?
  • 16-10-2021, 14:56:33
    #2
    Geçmiş olsun..
  • 16-10-2021, 14:57:27
    #3
    Tek seferde gönderim yapılıyor olabilir 72 saat dolmadan bir şey söylenmez.
  • 16-10-2021, 14:57:52
    #4
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun..
    gerçekten mi hocam ??
  • 16-10-2021, 15:11:44
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşın işini ben teslim aldım burda konu açman gerçekten çok üzücü ve garip iş yerimizden de teyit aldınız eğer güvenmiyorsanız iade işlemini şimdi hemen gerçekleştirebilirim
  • 16-10-2021, 15:13:06
    #6
    baskidenizi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın işini ben teslim aldım burda konu açman gerçekten çok üzücü ve garip iş yerimizden de teyit aldınız eğer güvenmiyorsanız iade işlemini şimdi hemen gerçekleştirebilirim
    hocam size güveniyorum ama bilgi bilgidir öğrenmek istedim sadece ve sizin isminizi bile yazmadım bunda olumsuz bir durum yok
  • 16-10-2021, 16:02:27
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    baskidenizi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın işini ben teslim aldım burda konu açman gerçekten çok üzücü ve garip iş yerimizden de teyit aldınız eğer güvenmiyorsanız iade işlemini şimdi hemen gerçekleştirebilirim
    Arkadaş bilgi istemek için açmış konuyu şikayet konusu açmamış
  • 16-10-2021, 16:04:54
    #8
    Bunlar hep sosyovist.com kullanmadığınız için oluyor
  • 16-10-2021, 16:13:18
    #9
    Hocam bekle bakalım