Selamlar, arkadaşlar Youtube abonesi aldım dün 2k aldığım arkadaş sisteme giriş yapıyorum aboneler için ancak dedi dünden beri bekliyorum bir abone bile gelmedi kendisine bildirdim whatsapp no üzerinden beni aradı 72 saatte tamamlanıyor falan dedi aslında dediği doğru ancak dün akşamdan beri bir abone bile gelmedi sizce normal midir ?