Arkadaşlar kullandığım mikrofon;
Rode NT USB. Ancak Ağıza çok yakın olmadığı için civar sesleri alıyor malesef. Ayaklık şart. Önerdiğiniz bir mikrofon ayaklığı var mı?
Rode NT USB İçin Tripod Önerisi
3
●125
- 06-10-2020, 01:35:24
- 06-10-2020, 11:49:59Hocam şuanda amazonda mevcut değil. Ve Türkiye'deki rakamları da minimum 1100TL. Tripod için çok yüksek bir rakam gibi.se_video adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2020, 17:02:122gün önce vardı.Tükenmiştir. Tekrar satışı olur ilerleyen günlerde.ErenKumek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana şöyle söylim. Rode NT USB 2000 TL lik mikrofon. Ben de aynısını kullnıyorum. Ben buna 100-200 TL lik ayaklık almıştım öncesinde. Hem de bi kaç kere. Hepsi çöpe gitti. 1 kere al sağlam al. Ya da 100 TL ye al 2-3 gün kullan çöpe at.