Kanalımı Yorumlar mısınız? :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kanalımı Yorumlar mısınız? :)
9
●
201
R10.net
Sosyal Medya
YouTube
Kanalımı Yorumlar mısınız? :)
1
2
14-07-2020, 00:31:36
#10
kalimbatr
Bozstorm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba incelemeniz için teşekkür ederim düz kalimbadan kastınız deliksiz olan mı acaba?
Aynen hocam deliksiz olan kalimbaların tınısıdaha hoş.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler