• 18-06-2020, 17:22:43
    #1
    Hâlâ 1.6 oynamaya devam eden emekçi arkadaşlara selamlar

    https://www.youtube.com/watch?v=I7Nd-GrH7r0&t=980s
  • 18-06-2020, 17:24:01
    #2
    bundan 6 7 sene önce yakın arkadaşımla oyun yöneticisinden müptelası olmuştuk, ah ah
  • 18-06-2020, 17:31:08
    #3
    🔎 WhoisTR.net
    Evde ki notebook'un özellikleri düşük ancak takılmadan oynanabilir şekilde sağlam bir CS 1.6 nasıl bulabilir, kurabilirim? Steam kurmak zorunda mıyım mesela, direk kurduğum gibi açıp oynayamıyor muyum? Unuttuk iyice
  • 18-06-2020, 17:33:50
    #4
    Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde ki notebook'un özellikleri düşük ancak takılmadan oynanabilir şekilde sağlam bir CS 1.6 nasıl bulabilir, kurabilirim? Steam kurmak zorunda mıyım mesela, direk kurduğum gibi açıp oynayamıyor muyum? Unuttuk iyice
    Hocam steam kurma zorunluluğunuz yok direk oyunyöneticisi sitesinden 1.6yı indirip server listeleri kısmından istediğiniz servere girip oynayabilirsiniz.

    Link : https://www.oyunyoneticisi.com/cs-1.6-full-indir.html
  • 18-06-2020, 17:39:45
    #5
    Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde ki notebook'un özellikleri düşük ancak takılmadan oynanabilir şekilde sağlam bir CS 1.6 nasıl bulabilir, kurabilirim? Steam kurmak zorunda mıyım mesela, direk kurduğum gibi açıp oynayamıyor muyum? Unuttuk iyice
    bununla alakalı 6 sene öncesinden güzel bir videom var YouTube'da